Borba na vse ali nič

Po naravi – hm, po horoskopu sem rogata, zaletava, vihrava, trmasta in rinem z glavo skozi zid. Ne dam se kar tako. In ko je vojna, je vojna.

Začelo se je pred dvema tednoma, ko je začela prva oseba pokašljevati. Zelo hitro so se vrstile žrtve, ki so kot muhe pocepale na bolniško. Potem se je nadaljevalo doma. Mala Miš je sicer zdrava kot dren, Moj pa pokašljuje kot stari mož lepe Vide. Seveda so se male bube lotile tudi mene. In kot bi rekel Bugs Bunny: “Of course you know, this means war! (seveda veste, da to pomeni vojno)”. 🙂

Vse tiste nadloge, ki me žgečkajo po grlu in me silijo na kašelj, morajo nemudoma in na hitro dvigniti belo zastavo. Že tri dni intenzivno kuham čajčke. Ja, domače. Zelišča sem sama nabrala na lepi, s soncem obsijani divji trati. Dodam tudi malo Primorskega žajblja, nabranega v neokrnjeni naravi na dopustu. Že misel na nabiranje dehtečih zeli mi čisto drugače požene kri po žilah. Prijetno ohlajenemu čajčku dodajam biološko pridelan med (enemu od bralcev se sedaj smeji!), na vrh pa šluknem malo smrekovga sirupa. Ja, domačega. Tudi sama delala :D. Se že kar malo bojim, da se mi kašlja od vseh domačih zdravil 😉 !

A šmenta, male nadloge se ne predajo kar tako, vojna je pa vojna. Torej bomo preizkusili še eno domače zdravilo. Polovica čebule ob lepinji. Zvečer še po nasvetu moje Taščice nekaj “močnega”. Jutri pa bomo videli, kaj bo. Glava me vsekakor ne bo bolela 😀 .

In ne glede na trajanje vojne vas prosim, da se ne vsujete z dodatnimi dobronamernimi protiprehladnimi nasveti, kot je o tem potožila meni ljuba blogarka Jackie (radovedneži kliknite tu:http://jackie4grace.wordpress.com/2008/04/29/brezplacni-a-odvecni-nasveti)

Saj jih imam sama še kar nekaj na zalogi. Pa trmasta sem tudi dovolj, da bo obveljala moja!

Zdaj pa grem spat, in to bosa. Iz trme!

5 komentarjev to “Borba na vse ali nič”

  1. Moj Says:

    Kot stari mož lepe Vide, kaj!?! Boš ti že videla starega moža lepe Vide!

  2. jackie4grace Says:

    zaradi svarila ti zdaj sploh ne upam dat nasveta (pa toliko pametnih sem že slišala …:)), se pa vseeno čim prej pozdravi (kakor veš in znaš :)) lp

  3. emetadindon Says:

    Moj, sem videla starega moža lepe Vide! Je pri polnih močeh! 🙂

    Jackie, hvala! 😀

  4. Gospod pes ali vzroki ne-bloganja « Emetadindon Says:

    […] Ja, temu bi lahko rekli tudi II. svetovna vojna. Kot ste verjetno pogruntali, je bila borba na vse ali nič uspešna. A v vojni ni nikoli ena sama bitka. Napadalci vedno čakajo na svojo priložnost in […]

  5. Zafrkavanje ene Bande « Emetadindon Says:

    […] Na mizi je tudi sok. Emeta se ugrizne. V ličnico, kjer je moja velepreklinjana afta. Kaj si morem, borbe še […]


Oddajte komentar

