Skrivnosti

V takšnem sončnem popoldnevu se lahko razkrije veliko skrivnosti. Poti do skrivnosti je veliko. Mi smo ubrali klasično družinsko pot.

Po kosilu smo se uspeli pravi čas dogovoriti, da gremo na en miren družinski sprehod. To je čas, ki ga izkoristimo za marsikatero debato, bolj ali manj sproščeno. A smo se danes po poti kar razkropili vsak na svoj konec. Mala Miš je štela stopnice, Moj je za spremembo najbolj pridno hodil in mu ni bilo do postankov, jaz pa sem se zataknila z lovljenjem nekih skrivnosti.

Smo hitro sklenili dogovor, kje in kako bomo vsak po svoje nadaljevali pot. Tako sem ostala sama 😀 in sem dobro izkoristila čas.

Kar nekaj skrivnosti je danes razkril ta travnik. Ta osat je bil viden v visoki travi. (Štefan me je pravkar poučil, da ni osat. Hvala!)

osat

ni osat, je eden od glavincev

Presenetila me je prebivalka sicer toplih krajev. Jo je letos lepo grelo sonce na tem travniku. Mi pa ni jasno, kaj se dogaja z njenim debelim zadkom. Očitno je punca, torej morda pripravlja zarod. Biologi in biologinje, popravite me, če se motim.

bogomoljka z debelim zadkom

bogomoljka z debelim zadkom

Cilj mojega veselega samevanja na travniku je bila dehteča in prelepa zdravilna rožica. Neverjetno je, kako je v tem mrzlem vremenu ohranila polno moč in življenjsko energijo. Nič ji ni mar, da smo mi dva tedna zmrzovali in kislo pogledovali v oblačno nebo. Danes, v sončnem dnevu, ona veselo cvete in barva tla pod nogami.

materina dušica

materina dušica

Pri nabiranju zelišča za moj najljubči čajček sem pot prekrižala nič hudega sluteči kosmatinki. Zmotila sem jo pri popoldanski malici. Sem se kar hitro odravila dalje, saj me ni povabila na prigrizek 😉 . Požrešnica je vse sama pogrizla in to natančno tako, kot to pokažejo v risankah 🙂 .

kosmatinka

kosmatinka

Pazila sem, da je ne pohodim, pa sem se skoraj zapletla v ogromno pajkovo mrežo. Joj, da me ne požre 😉 ! Pajka sem našla zavitega in skritega v svojo lastno mrežo.

osasta pajkovka

osasta pajkovka

Ja, je pajkovka. Je bil ženski dan skrivnosti 😀

3 komentarji to “Skrivnosti”

  1. Moj Says:

    Lepo si se imela, vidim. In krasne slike si naredila!

  2. Štefan Says:

    Jaaaa-aaa. Tista rožica na prvi sliki pa ni osat! Spada pa med glavince, nebinovke. Teh je pa lepo število in za amaterja kot sem jaz so kar zahtevni. Jaz ne poznam nobenega z tako širokimi listi.

  3. emetadindon Says:

    Moj, hvala 😀 za pohvalo in čas samo zame!

    Štefan, hvala za popravek. Torej bo na sliki od sedaj naprej pisalo xy glavinec, ne osat. Sem pa očitno še večja amaterka kot ti 🙂


Oddajte komentar

