Na pomoč, žvečilka v laseh

Hitro, na pomoč! Kako odstranim žvečilko iz las brez uporabe škarij?

Mala miš in Moj sta čisto cool, mene pa grabi…😦

Glave ne morem polikati, zamrzniti, oprati v pralnem stroju in podobno. Rešitve za oblačila ne pridejo v upoštev.🙂 Dvomim pa, da bo šampon kaj pametnega storil temu mehkemu raztegljivemu stvoru. Še dobro, da sem zvečer na vajah. Bo manj panike v hiši😀

Posted in otroci. 3 Comments »

3 Responses to “Na pomoč, žvečilka v laseh”

  1. Moj Says:

    In kako ti je še pred vajami uspelo? Trajalo je kakšnih 15 minut, začelo se je z oljem, vse skupaj je bilo precej hrupno (Mala miš je cvilila, kaj pa drugega) … končalo pa se je s prošnjo Male miši, naj Emetadindon uporabi škarje.🙂

    Vidiš, da znaš biti kul!

  2. emetadindon Says:

    Moj, kul, da znam biti kul. Le kdo me je tega naučil – ups, me uči?😀

  3. Smo rezali… « Emetadindon Says:

    […] bolj kot škarij se po novem Mala Miš boji žvečilke v laseh. Včeraj so si jo njeni lasje zaželeli in jo tudi dobili. Lepo prežvečeno. Potem pa so […]


Leave a Reply

