Zafrkavanje ene Bande

Ni Emeta zafrkavala nikogar. Za spremembo. Zaenkrat. Banda je zafrkavala mene 😦 .

Jemo kosilo. Joto. Na mizi je tudi sok. Emeta se ugrizne. V ličnico, kjer je moja velepreklinjana afta. Kaj si morem, borbe še potekajo 😦

Mala Miš (nedolžno): “Mamaaaa, a je premalo mesa?”

Emeta: “Ne.”

Emeta se ugrizne. Ponovno. Obstojim, neham grist, roka čez usta od bolečine 😦 .

Moj: “Saj ne rabiš jest, če ti ni dobro…”

Emeta: nič ne reče, le grdo gleda.

Moj: “Kaj me tako grdo gledaš?”

Emeta: “Ne zafrkavaj me. Grrrr! Bom drugič jaz tebe, ko se boš ugriznil dvakrat na isto mesto!”

Moj: “Saj ne bi bilo prvič!”

Emeta: “Pa še res je!”

Mala Miš si zaželi: “Še sokaaaa…” Potem pa oba starša mirno sinhrono pokažeta na sok iz tetrapaka, čeprav je bilo očitno, da otrok želi sok iz jote 😀 . Takoj zatem sem se zopet ugriznila. Kaznovana, ja. 😦

Dajte mi že šnicl! 😀

Posted in otroci. Značke: , , . Leave a Comment »

Oddajte komentar

