Pogajanja

Mi smo ena čudna Banda. Ponavadi je ženska v družini tista, ki rada nakupuje. In izkoristi vsako priložnost, da lahko gre v trgovino. Pri nas pa ni tako.

Ne, tudi moški v naši Bandi ne nakupuje rad. Tudi Mala Miš je do sedaj čisto lepo živela po enakih navadah in hotenjih 🙂 . Zadnje čase pa se sprašujemo, če je morda le niso v porodnišnici zamenjali 😉 . Po novem namreč rada hodi v trgovino. Danes smo torej imeli pogajanja, kdo bo šel z njo.

Moj tako nedolžno vpraša, če bi šla jaz. In jaz čisto nedolžno vprašam nazaj, če bo on tačas stanovanje počistil. In se strinja. Samo jaz se nisem. Presenečena sem ugotovila, da se Moj čisto strinja z novim predlogom, da gresta onadva v trgovino, ker jaz bom pa tačas pomila posodo, počistila kopalnico, zložila perilo, …

Rezultat: nakupila sta vse, Moj pravkar sesa, jaz pa pišem 🙂 , čeprav me še čaka nekaj dela. Tako se sprašujem, ali je tu kdo sploh zmagal ali pa smo zmagali vsi 😀 .

Posted in otroci. Značke: , , . 1 Comment »

One Response to “Pogajanja”

  1. Štefan Says:

    Odlično! Rupsiju je pravkar potekel mandat, no še nekaj dni pa boš namesto njega ti! 🙂


Oddajte komentar

