Ovčka izpod peke

Znotraj naše bande imamo zelo različne prehranjevalne želje. Seveda so to idealni pogoji za namizna negodovanja. Naše navzkrižje jedilnih interesov je tolikšno, da je bila zdaj že pokojna Oma v poštenem strahu za Mojega, češ, kako bo preživel ob samih semenih 😉 .

Torej smo na kup nabrani ena mama, ki rada je zelenjavo – vso zelenjavo na vsak način, ena Mala Miš, ki rada je meso in surovo zelenjavo – samo da hrusta, in Moj, čigar idealni jedilnik je pizza, ocvrt sir, marelični cmoki in krompir na skoraj vse načine. V Ekuhni moramo torej marsikdaj čarati, da je volk sit in koza napasena 😉 .

Naš jedilnik včasih izgleda zelo pestro. Tujec v hiši bi rekel, kako mi dobro jemo. Pa saj jemo dobro! Meso pojeta moja dva bandita, jaz pa zelenjavo iz omake 😛 . Včasih je še bolje: z Malo Mišjo jeva bučke, Moj pa pizzo iz bližnje picerije 😀 .

Ampak danes pa sem ga pokronala na veliko 😦 . Za kosilo je bila ovčka izpod peke. Ovčka z veliiikooo zelenjave: korenčkom, zeljem, papriko, krompirjem, pa solata, seveda. Kdo ugane, kako zelo rad je Moj izbirčnež 😉 jedel ovčko? Meni je bila pa tako zelooooo dobra. In Mali Miši tudi. No, vsaj krompirja se je najedel… In dobro kavo je spil na vrh.

Pa nisem ga pokronala z ovčko izpod peke. Niti z njo nisem imela dela 🙂 . Smo šli kar lepo na sosednji breg na tako dobro kosilo. Hvala DM! Ko bi le vedela, da je takšno kosilo tako slastno in mamljivo za oko, bi vzela s seboj fotoaparat, da bi lahko vsi bralci vohali to specialiteto in videli kuharja pri delu!

Nobenega čudnega vonja, kot trdijo nekateri. Meso se je topilo v ustih, še Mala Miš, ki NE mara kuhane ali pečene zelenjave, še posebej ne zelja, je jedla najraje prav zelje izpod peke. Bo treba kaj podobnega ponoviti vsaj za foto seanso 😉 . Sicer smo se pa že zmenili. Naslednjič bo raca izpod peke, moj pa si naj speče pizzo! 😛 Pa bo volk sit in koza napasena 😉 .

One Response to “Ovčka izpod peke”

  1. Štefan Says:

    Vse v redu, dokler moje kozice v miru mekeketljajo in je MAX živ! Grrrr…Grrr..,

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR


Leave a Reply

