Gospod pes ali vzroki ne-bloganja

Ja, temu bi lahko rekli tudi II. svetovna vojna. Kot ste verjetno pogruntali, je bila borba na vse ali nič uspešna. A v vojni ni nikoli ena sama bitka. Napadalci vedno čakajo na svojo priložnost in iščejo šibkosti v varnostnem in obrambnem sistemu okupiranca.

Pri meni se je pojavila velika luknja. Luknja je bila posledica niti ne rahlega pretiravanja. Z delom, ja. Je treba vprašat? 😉 Ja, je bilo potrebno delati tudi ponoči, ali pa predvsem ponoči. Ker pač delam doma, v dvosobni garsonieri. In popoldne, ko je Mala Miš doma, tudi malo rabi mamo in mama tudi ne more, da Male Miši ne bi opazila, če je še tako po mišje tiho in pridna 🙂 . Pa bi veliko dela lahko naredili prej, če se ne bi tik pred z(d)ajci dokončno uskladili o nekaterih pomembnih stvareh. Izgovori? Morda pa pomanjkanje izkušenj…

To luknjo bi se sicer dalo pokrpati s kakšnimi vitaminsko mineralnimi dodatki, če se bi človek le pravi čas spomnil na to. In še vseeno nisem prepričana, če pomagajo pri tako veliki luknji v spanju. Osvajaci so torej našli pot do najranljivejših sistemov.

Vnel se je strašanski boj, kaj boj, mesarsko klanje. Je rastla vročina, da me je zeblo in bolela koža. Jaz pa v savno, na toplo, v paro. Tu imate, barabe male. Da vas pregrejem in ugonobim. Te vročine ne boste preživeli. Potem pa doza tekočine, zelenjave, sadja in spanja. Tri dni.

Pa so šli. Puf, pa jih ni. Ostal je le še gospod pes iz Nemčije. Kaj gospod, pes frdamani! Imam ga po celi spodnji žnabli, v kotu ustnic in celo v nosu. V obeh nosnicah! 😦 Zdaj pa briši nos, če lahko… In ko takole preklinjam, pride Moj in mi pove, da sem njegova 😛 , in potem me še moja Mala Miš tako nežno objame, da je cel svet rožnat 😀 . Hvala, moja bandita, da sta tako zelo moja! 😀

2 komentarja to “Gospod pes ali vzroki ne-bloganja”

  1. Štefan Says:

    Heheee, ta je pa dobra. Nisem takoj pogruntal kakšen je to gospod pes! 🙂

  2. emetadindon Says:

    Ja, herr pes je en tak pes, ki nič ne laja, grize pa grize 😉


Oddajte komentar

