V kuhinji že diši

V moji kuhinji pa danes tako prijetno diši. Pa nisem jaz ta glavna kuharica. In Mala Miš tudi ne. Niti ni v kuhinji moja mama, niti moja Taščica. V kuhinji je MOŠKI.

V kuhinji je Moj MOŠKI. In tako lepo diši. Sicer bo res še malo trajalo, da bo vse gotovo. Še en dan. Ko pa bo gotovo, bomo pa vsi veseli in nič več lačni. Bom poročala o rezultatih. Že pridno zbiram fotke.

A kaj se kuha dva dni? Kuhinja, seveda. Tako lepo diši po novem😀

One Response to “V kuhinji že diši”

  1. Štefan Says:

    Čakaj, čakaj! Pravi vonji morajo priti, ko kuhinja zalavfa!🙂


Leave a Reply

