Presnete lepe zvezdice

Po prijetnem druženju s prijatelji se je naša banda peš v temi odpravila domov. Moje oči so zavile v nebo proti luni, v iskanju velikega voza. Moj je kazal luno in venero, ki sta neverjetno blizu skupaj in sta prelestno lepi in presunljivo svetli v teh nočeh. Moje oči so kar plesale po nebu…

… noge pa po zraku 😀 . So naletele na nekaj velikega, okroglega, plastičnega, čemur se nikakor niso uspele izogniti. So iskale travico malo naprej, malo desno, pa je bilo – ups – že prepozno 🙂 . To, kar noge nosijo, je imelo svojo hitrost in vztrajnost. Noge so ostale nekje zadaj na desni strani, prav nič v podporo gornjemu delu. Na srečo so roke opravile svoje delo in zaščitile nos pred velikim pokom 😉 .

Kljub vsem naporom mojega telesa se je le-to prekucnilo, pokotalilo in pristalo v mehki travi. A le za najkrajši možen trenutek, saj je bila večeru primerno rosna, moj razvajena zadnja plat pa tega ne prenese. Takrat so noge hitro dojele položaj in me postavile pokonci. Šele kasneje se je desni gleženj zavedel svojih bojnih ran.

Salv gromkega smeha po poti domov ni nič ustavilo. Kaj si moreš, če so pa zvezdice tako lepe 😀 .

Posted in narava, prigode. Značke: , , . 4 Comments »

4 Responses to “Presnete lepe zvezdice”

  1. Štefan Says:

    Gledam zvezdice, gledam v nebo, pristanem v travi prav trdo! 🙂

  2. Štefan Says:

    Padec pa je enkratno zapisan. Si ga morala res lepo doživet! ) 🙂

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR

  3. Moj Says:

    Tako poetično si opisala padec, da bi tudi jaz z veseljem padel. Po drugi strani pa si mislim, da dovoljkrat padem tudi brez tega.

    Nazadnje sem pri squashu pozabil nogo dati na tla, ko sem težo hotel prenesti nanjo in prav podobno telebnil po tleh, kot ti. Samo, da sem zvezde videl šele kasneje 🙂

  4. emetadindon Says:

    Štefan Said: Gledam zvezdice, gledam v nebo, pristanem v travi prav trdo! 🙂

    Popravek: pristanem v travi prav MEHKO 🙂 , trd je bil le pokrov 🙂 . Si pa pravi pesnik postal!

    Moj: Glavno da si jih videl. So lepe, ne? 😀


Oddajte komentar

