Vredu sem si potolkla ta gleženj…

Naša slovenščina je prelep jezik, čeprav je včasih zelo zamotana in hecna. Bom začela z najbolj svežim primerom:

E: “Vredu sem si potolkla ta moj gleženj!”😦

Moj: “A to je lahko v redu? Meni to nikoli ni všeč…”😀 .

Peca leži na slovensko-avstrijski meji – Peca leži? Peca stoji!

Zopet stojimo na semaforju – hm, še nikogar nisem videla, da bi splezal na semafor in potem na njem stal in potem recimo gledal in mahal naokrog.

Ko grem na pot, mi tast reče: “Pa le po pameti.” Pa se mi nekako ne zdi primerno, da bi vozila po pameti. Kaj če jo do kraja povozim in je potem sploh ne bo več?

Nekateri zelo radi gledajo čez okno. Kadar jaz to poskusim, vidim samo zid, pa ni kaj prida zanimiv. Raje pogledam skozi okno.

A gremo na bazen? Ja, pa gremo hoditi po robu bazena. Čeprav je še bolj zanimivo plavati v bazenu.

V šoli bodo naši otroci vzeli poštevanko števila 2. Ni mi jasno, kako bomo sedaj mi računali…

Posebej smo smešni, kadar se čudimo: “Pa ne mi reči, da je že gotovo! “Ja če ti ne smem reči, ti itak ne bom!”

Včasih pa v slovenščini posebej poudarjamo očitne stvari. Na primer:

  • dol mi je padlo – a morda lahko kaj pade gor?
  • gor vstani! Kaj pa, če vstanem dol?

Ste tudi ostali kaj našli?

3 Responses to “Vredu sem si potolkla ta gleženj…”

  1. Štefan Says:

    Peca – stoji na meji, ali leži? Ali je meja speljana čeznjo?🙂

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR

  2. emetadindon Says:

    Štefan: Zaenkrat se Peca še ni podrla, zato stoji😀 . Pa saj pravim, da je slovenščina včasih hecna!

  3. Moj Says:

    Ja, že spet nimam nič denarja. Torej ga imam vsaj malo, ker če ga ne bi imel, bi moral reči, da imam nič denarja.

    Pa jaz nisem rekel nič. Pa kaj drugega tudi nisem rekel.

    Sploh pa smo zanimivi Štajerci, za nas je v vsako smer “dol”. Grem dol na Primorsko. Ali pa dol v Prekmurje. Dokler nas kdo od Korošcev ne poduči, da proti Koroški pa mora zagotovo biti gor, ker od tam priteče Drava. Hm, bo že držalo.


Leave a Reply

