Hujšanje ali nova garderoba?

Po dolgoletnih izkušnjah nekatere stvari o moških vem. Čisto drugače razmišljajo kot me, ženske. To se pokaže skoraj vsak dan. Posebej se je danes dokazala za resnično ena od domnevnih izmišljotin o moških. Namreč o hujšanju in garderobi.

Najprej vprašanje: Ali so tudi vaši moški nadarjeni za to, da za delo uporabijo najnovejšo trenirko in majico? In obujejo najnovejše pregrešno drage športne copate? V tem se pač udobno počutijo…

No, Moj se je takemu obnašanju delno že odpovedal. Le zakaj? Sem bila dovolj zoprna 🙂 ? Vseeno pa sem zadnjič med perilom, ki sem ga zelo nežno oprala, da se ne bi mečkalo, našla še čisto spodobno majico, popackano z gipsom, barvo in podobno neperljivo nesnago. Potihem sem si nekaj rekla in obesila.

Danes sem pa le vprašala, kaj se je zgodilo, da je usral ravno to majico. Ja, rokavi ga stiskajo. Kar naenkrat. Malo je mišic pridobil… 🙂 ali pa se je majica skrčila v pranju… Saj vseeno, v omari ima dovolj lepih majic.

OK. Je pač moški. In če grejo kile gor, ni nujno, da grejo tudi dol. Je čas za novo garderobo 😀 .

2 Responses to “Hujšanje ali nova garderoba?”

  1. Moj Says:

    Moški smo čudni? Ženske rabite novo garderobo, čeprav vam je stara še čisto prav (samo ni več prave barve ali pa je malce iz mode). Moški rabimo novo garderobo, ker nam je stara premajhna! Ne moreš priti na sestanek v premajhnih hlačah!

  2. emetadindon Says:

    Trebuh not drži ! 😉


Oddajte komentar

