Drobceno okroglo praznovanje

Saj ameriški zahvalni dan je najbrž že lepa stvar, pa ga premalo poznam, da bi ga sodila v podrobnosti. Ni to pravi razlog za praznovanje. Razlog za drobceno okroglo praznovanje prav na ta dan je moja prva tisočka tu.

Ravno danes si je moj blog ogledal tisoči bralec. Zahvaljujem se torej vsem, ki ste me v tem mesecu in pol klikali!

In kdo je glavni krivec, da lahko brskate po še eni glavi 😉 ? Vse se je začelo nekega davnega dne leta 2000 in nekaj. Takrat je naj Lisjak pričel pisati svoj spletni dnevnik. Med njegovimi povezavami je Moj našel prvo blogerko, ki sem jo pričela redno prebirati. Draga Jackie, pokazala si mi, da so lahko priložnosti za sekiranje tudi priložnosti za mega smeh 😀 ! Najlepša hvala! Lisjak je nekje nekoč tudi povedal, da s pisanjem bloga osebno napreduješ.

In potem je tu še en poseben penzionist, ki me je krepko presenetil in prehitel letos poleti, ko sem jaz uživala na soncu.

Pojavi se vprašanje, kako spraviti penzionista na internet. Najprej rabiš enega radovednega penzionista. S takim, ki komaj čaka na brezdelje, si nimaš kaj početi. Pa mora biti tudi malo napreden penzionist. Ne sme se že v osnovi braniti moderne tehnologije. Ker slednji penzionist lahko vidi marsikatero za njega uporabno stvar, ki je rezultat uporabe tehnologije, pa je zanj vseeno bolje, če mu kaj takega še naslednjič prineseš na pladnju. No, saj za tvoje živce tudi…

Ko pa najdeš ta pravega penzionista, pa mu samo pomagaš pri nakupu računalnika, priklopiš mu internet, vtipkaš kaj pametnega v iskalnik, da vidi rezultate, potem ga pa pustiš pri miru. Ne bo dolgo, ko bo imel tri kupe vprašanj, na katera ne bo uspel dovolj hitro odgovarjati niti najhujši www strokovnjak. Konec koncev niti ni veliko dela, a ne?

Tak penzionist iz pravega testa te potem nekega dne tako mimogrede obvesti, da klikni ta in ta link, pa izveš kompleten odgovor na vprašanje. Malo debelo pogledaš, zahtevaš link na mail, ga odpreš in padeš na rit, ko ugotoviš, da ta isti penzionist piše blog.

Tu se pojavi generacijska favšija. In vprašanje “biti ali ne biti” bloger takoj dobi vsem logičen odgovor 😀 .

Zato me berete. Hvala!

One Response to “Drobceno okroglo praznovanje”

  1. Penzijonist. Says:

    Hej punca, prehitevaš me z velikimi koraki! Kar naprej, pred tabo je svet.

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR


Leave a Reply

