Še ne zahvalno kosilo

Sem že mislila, da bom tako enostavno skozi prišla, pa bom še morala kuhati v zahvalo 😀 . Vendar smo danes vseeno dobro jedli. Je bila mini otvoritev (ogled) kuhinje in Taščica na kosilu.

Na prvi pogled izgleda, kot da današnje kosilo nima posebnosti: juha z vlivanci, dunajski puranji zrezek, popečen krompir in solata.

dunajski in krompir

dunajski in krompir

Skomplicira se pri puranjem zrezku. Moj ima namreč vso perutnino najrajši začinjeno z gorčico. Kako za vraga naj med paniranjem brez packanja 😉 dodam ljubljeno začimbico?

So možgančki naredili tinki tinki in naročili rokam, da hitro našibajo gorčico v jajco, pomešajo in veselo panirajo. Ker se je jajce kar zgostilo, sem porabila malo več drobtin, ker packarija ni odtekala. Nato pa sem ugotovila, da lahko namočen zrezek malo potegnem po robu krožnika in ga odcedim. Po tem je šlo paniranje kot po tekočem traku 🙂 !

Solata je bila specialno dobra, so vsi pohvalili. Saj ni čudno, če pa je tako glavo radiča kot glavo štrucarja spodjedel voluhar. On res ve, kaj je že dobro za jest. Štrucar je bil kar sladek!

Moja Taščica je nenaročeno priskrbela umetniško sladico. Še dobro, da sem jaz planirala ananas, ki je tako preživel še en dan.

umetniška torta

umetniška torta

Smo jo že skoraj uničili, le majhen košček še čaka na nedeljo 😛 . Naročil na kosilo ne sprejemam!

Moj pa še vedno čaka na marelične knedle, pa čeprav do naslednjega poletja!

4 Responses to “Še ne zahvalno kosilo”

  1. Penzijonist. Says:

    Že štejem brste in veje, čakam pomlad, čebele in cvet, da bom videl marelice spet! 🙂 🙂

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR

  2. Moj Says:

    Z gorčico si delaš probleme? Namažeš meso z gorčico, počakaš, da se malo posuši, potreseš malo moke gor, potem pa jajce in drobtine pa je.

    Ti pokažem v nedeljo?

  3. emetadindon Says:

    Penzionist, v nedeljo Moj kuha, pridi na kosilo! 😉

  4. emetadindon Says:

    Penzionist, rezerviraj 16 komadov zame, prosim!


Oddajte komentar

