Favšija ne pozna meja

Kar razčistimo: danes sem presneto favš vsem, ki že imate sneg! Saj vam ga privoščim, samo mi bi ga tudi imeli! Jaz bi se tudi kepala in naredila prvega mini snežakeca iz snega, ne pletenega! Pa čeprav bi morala zgodaj vstati in opraviti jutranje segrevanje na svežem zraku, zavita v kapo in šal, brez očal na nosu, ker bi mi jih prekril sneg in bi v tem primeru potrebovala brisalce 😉 …

Dajte no še nam malo! Hvala! 🙂

6 komentarjev to “Favšija ne pozna meja”

  1. Moj Says:

    Mala Miš tudi pogreša sneg. 😦 Pa jaz tudi. 😦

    Bi rada šla smučat.

  2. jackie Says:

    emeta, kakšne čudne želje imaš … dam ti ves ljubljanski sneg! prideš ponj, ali kako bova to zrihtali? 🙂

  3. emetadindon Says:

    Jackie, sneg bo najhitreje pri nas, če ga pošlješ en velik paket kar s hitro pošto 😉 Plačam poštnino 😉 !

  4. Penzijonist. Says:

    Če noče sneg k emeti, pa v avto sedi in gor v Mežico pridi! 🙂

  5. Penzijonist. Says:

    Favšije je ponavadi kar cela gora. Ti kar zavidam, da imaš že toliko tako dobrih prispevkov! 🙂 😉

  6. emetadindon Says:

    Penzionist, takoj ko bo možno, se z Malo Mišjo in Mojim narišemo pri tebi 😀 , nabrusi sanke!


Oddajte komentar

