Predpraznična taktika

Dolga leta je moj želodec sovražil tistih nekaj dni od Božiča do Novega leta. Prenajedanje zaradi nuje, da ne užališ gostiteljev, mu ni bilo najbolj pri srcu. Včasih mu tudi ni bilo všeč, da je mojim očem kakšna hrana tako neznansko dišala…

Sedaj uporabljava že uveljavljeno, vmes malo pozabljeno predpraznično taktiko. In deluje. Sva oba zadovoljna 😛 . Takrat, ko se bliža advent (sedaj!), me moj želodec pošlje po nakupih. Ogromno stvari si ogledava, malo kupiva, nikakor pa ne smejo manjkati kislo zelje, limona in klinčki.

December je zeljni čas. Ga uživava enkrat na teden. Če ni zelja, so pa dnevi, ko je na jedilniku samo zelenjava. Tako je moj želodec pripravljen na vsako bitko 😉 . Limona in klinčki so za igranje in dišavo:

ob kuhanem vinu je lepše

ob kuhanem vinu je lepše

Nekaj jih zadiši v domačem kuhanem vinu za zdravo kri v tem prehladnem obdobju, nekaj pa jih napičim v limono:

dišeči okras

dišeči okras

A se vidi našpikana oblika?

Sem ugotovila, da mora doma vedno lepo dišati, da se mojim očem za praznično mizo manj svetijo vse dobrote. Potem tisto, za kar se odločim, res tudi z užitkom pojem. Seveda svoje opravi tudi tretma iz prejšnjega odstavka 🙂 .

Prijetno pričakovanje vam želim, mi se že veselimo 😀 .

One Response to “Predpraznična taktika”

  1. Penzijonist. Says:

    Pred obiljem hrane sem pred leti pobegnil na Peco. Gori pa so takoj ugotovili, da sem imel god in čez dva dni rojstni dan. Nekako mi je uspelo priti domov. 🙂 🙂


Oddajte komentar

