Trening potrpežljivosti

Vsake toliko je treba malo potrenirat. Vedno namreč obstaja vprašanje rešiti ali znoreti. Ali se tega naj lotim lepo počasi, naj zadevo raziščem, razvozlam, morda malo premešam štrene – skratka, ali naj lepo počasi pridem stvari do dna ali pa si pustim počiti, vzamem sekiro in presekam.

Danes sem že v mislih vzela v roke škarje – bi tako z užitkom cik cik ena po ena malo rezala – potem pa mi je nekaj reklo na uho, da malo se že moram potruditi, saj tako veliko časa mi pa spet ne vzame ta poerbana, za moje preizkuse kot nalašč uporabna, a tako grdo smotana volna.

Po dveh urah klekljanja po moji metodi sem osvobodila tole zbirko:

volna rescue deluje

volna rescue deluje

Žal, časa za daljše pisanje danes ni. Za odlagališče sem uporabila lastno posteljo in moram na njej še narediti malo prostora zase. In še malo dela me čaka.

smotka smotana!

smotka smotana!

Upam, da se mi sanje ne bodo tako motale 😉

One Response to “Trening potrpežljivosti”

  1. Penzijonist. Says:

    Za trening živcev imam koze, MAX-a in sparing-partnerko!

    🙂 😦


Oddajte komentar

