Zdrava kmečka logika še deluje?

To je eno veliko vprašanje. Marsikje je videti, kot da počasi izumira. Tudi pri tistih, ki bi jo morali imeti in uporabljati; tudi pri tistih, ki si vsaj občasno radi mislimo, da jo imamo 😉 .

Danes, ko na srečo nisem zgolj pišče baterijske reje, je zdrava kmečka logika povsem odpovedala.

15 je še ledeno

ob 13:15 je še ledeno

Na sprehodu nas je bilo toliko, kolikor je človeških senc na sliki. Sprehodila sem se malo po urejenih poteh in malo po neurejenih poteh. Našla sem

30

slana ob 13:30

Kljub temu, da je že ves dan pridno sijalo sončece. Ob robu njive me je živahno pozdravil zrel rdeči šipek:

lepo zrel šipek za marmelado

lepo zrel šipek za marmelado

Tako počaščena in veselo zamišljena sem odkorakala med njivami, čez travnik in navzdol proti cesti, ki jo pravkar širijo. Prav presenečeno obstojim pred robom gole zemlje. Moji možgani delajo hitro analizo: “Prevelik je, da ga preskočim v loku. Pa sama ilovnata zemlja… fej, se bo ugrezalo… ma, kakšne luknje bom naredila… OK, če fajn stopim eno, največ dve… upam, da ne bom do kolena v blatu… no tako, nastavi noge na rob trave, stopi z desno tja, imej levo pripraaaaaaaaavjleno za pristanek na pločniku?!?!!??” Tako elegantno sem se zadrsala pa zmrznjenem hribu navzdol:

moja drsalnica

moja drsalnica

… in nič padla, le čevlji so bribližno po planu bili malo za poščetkat na prvem šopu trave:

malo blata glede na pričakovanja

malo blata glede na pričakovanja

Kako za vraga mi ni bilo jasno, da je zemlja zamrznjena? Po vsej pofotkani slani? Kmečka logika je fuč! Nekaj metrov naprej je cesta, za katero sem vedela:

lep dostop, a ne?

lep dostop, a ne?

Tu sem celo našla kar nekaj lahko dostopnih šopov trave, ob katerih sem “zglancala” svoje šuhe:

zdaj se pa svetijo

zdaj se pa svetijo

Domov sem prišla v enem kosu in čista 😀 . Še po poti do doma pa sem se spomnila podobne prigode v malo bolj pozni in trdi zimi.

Takrat sem zelo previdno korakala ob robu parkirišča. Skrbno sem pregledala vsak centimeter asfalta, preučila njegovo poledenelost in iskala naslednji nepoledenel prostor za drugo nogo. Uf, končno uspem priti do prehoda na cesto. Ta je urejen z ozkim predelnim pasom zelenice in robnikom. Ponavadi kar stopim na oba robnika, da po travici ne tacam, in sem tokrat naredila enako. Stopim z eno nogo, pa nameravam še z drugo. V tem trenutku me je spodneslo na – kaj pa drugega? – ledenem robniku. Telebnila sem, kolikor sem dolga in široka. Ta posnetek si res želite videti.

Na moje veselje in vašo žalost ga ni 😀 . Ni bilo nikogar v bližini, ki bi se režal, in nikogar, ki bi snemal. Vam bo morala domišljija pomagati 😀 !

4 Responses to “Zdrava kmečka logika še deluje?”

  1. Penzijonist. Says:

    Hej, a to pomeni, da dobite nov asfalt tja k trem vrelcem? Je uspela meritev? 🙂 😉

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR

  2. emetadindon Says:

    Penzionist, sedaj dobimo nov asfalt proti Trojici, proti slatinskim vrelcem pa malo kasneje 🙂

  3. Moj od emetedindon Says:

    Ni čudno, da ti zdrava kmečka logika ne dela, če pa nisi s kmetov. 🙂

    In izogibaj se takim podvigom, katerih posledice so nekajdnevne bolečine v križu. Če že drugega ne, se bom lahko vsaj normalno stisnil k tebi.

  4. emetadindon Says:

    Da, dragi… 😀


Oddajte komentar

