Oranžni zdrizasti sladki…

… kaki je meni izredno slasten, Mojemu in Mali Miši pa stojijo dlake pokonci že, ko me opazijeta pri delu 😉 .

ni paradižnik!

ni paradižnik!

Ga prerežem in kar z žlico pojem sladko meso. Včasih sem preveč neučakana, takrat pa rabim britvico za zobe in jezik – zna biti obupno kosmat! Tokrat sem uspela brzdati poželenje 😛 in se je bogato obrestovalo. Zajtrk je bil odličen, sedaj pa se mi sline že cedijo po kosilu…

Posted in Ekuhna. Značke: , , . 2 Comments »

2 Responses to “Oranžni zdrizasti sladki…”

  1. Penzijonist. Says:

    Z kakijem je tako kot žensko. Šele ko dozori, je zares dobra. Jesti kaki – je kot sočen poljub!

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR

  2. emetadindon Says:

    Penzionist, ti ki imaš izkušnje, kako pa veš, da je ženska dozorela? Enako kot kaki?


Leave a Reply

