Vreme danes: prvi april

Pri vremenski napovedi so tokrat pošteno mimo pihnili. Napovedali so neko malo toplejše decembersko vreme, sedaj pa ugotavljam, da se je pričel vserogati mesec april.

Torej je danes čaga, ker imam rojstni dan. Problem je le, da nimam doma zaloge in da v tem aprilskem vremenu ne mislim letati po trgovinah. Niti nisem nikogar uspela pravočasno povabiti. Torej bo zabava za dva ob toplem čaju. Močnem črnem čaju, drugače bom lastni rojstni dan prespala ob tem mešanju dežja in sonca. Ne glede na to, da so pri vožnji z dvigalom iz pritličja v 10. nadstropje in nazaj večje spremembe zračnega tlaka (da povzamem slavnega meteorologa g. Trontlja), je za nekatere žive organizme to problem. Tudi za mojega.

Si rada mislim, da če so živali dovzetne za vreme, da daljšemu in krajšemu dnevu in sijanju sonca prilagajajo svoje dnevne aktivnosti, in živali so definitivno v stiku z naravo, da potem sem tudi jaz v stiku z naravo, ko se mi ob takih zmešanih dnevih spi. Sedaj me dežne kaplje tako lepo uspavajo, da zelo počasi tipkam in morda bote tudi moji dragi bralci počasi brali 😉 …

Naspite se danes, jutri je 2. april. Čestitke za rojstni dan pa sprejemam samo danes 😀 .

Oddajte komentar

