Polni nabiralniki reklam?

Reklame, reklame, reklame. Na TV, radiu, na vsakem koraku na ulici, v časopisih, revijah, elektronskih predalih, poštnih nabiralnikih in še kje. Bombardiranje? Koliko jih preslišimo oziroma spregledamo? Koliko reklam dojamemo in si jih zapomnimo? In koliko smo jih veseli?

Najbolj na živce mi grejo tisti, ki me prepričujejo, da si niti predstavljati ne morem, kaj lahko storijo zame. “Prav, če mi pa ne znate tega razložiti, si pa tudi ne bom poskušala predstavljati!” 😉

Potem so tu tiste reklame, ki so popolnoma neopazne, dolgočasne. In tiste, ki me od začetka zavedejo, da propagirajo eno drugo stvar, kot v resnici jo. Sem se pri eni zelo trudila, da bi si zapomnila, kaj mi prodajajo, pa mi v nekajmesečnem predvajanju to ni uspelo. Reklama je bila sicer zanimiva.

Najdejo pa se tudi zabavne reklame, misteriozne, take s “haklcem”, ki te malo iritirajo, nasmejijo, razveselijo, ti izvlečejo čustva iz duše. A jih je žal malo. Zato moji možgani pridno sortirajo, kaj bodo spustili skozi in kaj ne. Kaj bodo morda celo načrtno pozabili 😀 .

Obstajajo pa tudi informativne reklame. Tiste, ki jih večina sovraži, ker so jih polni poštni nabiralniki in med njimi težko najdemo redno pošto.

Zdaj smo pa tam. To so moje najljubše reklame. Kako to? Ker jih pogledam, ko imam čas. Ker v njih najdem konkretne informacije. Potem se lahko odločim, kam grem po katero od stvari. Tako ali tako imam vse glavne trgovine na kupu, par metrov narazen. Riskirati moram samo čas za stanje na blagajni 🙂 , če me prepričajo, seveda, in če ponujano pač rabimo 😀 .

Vsekakor pa bi raje dobila vse te informacije v elektronski predal kot na papirju, da bi padlo nekaj manj dreves in bi lažje našla tiste neželene položnice 😦 in v tem predprazničnem času kakšno voščilnico 🙂 .

2 Responses to “Polni nabiralniki reklam?”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Lepa ideja o drevesih, ampak žal ne bo šlo. Če bi šle reklame samo v elektronske predale (ali pa vsaj delno tja namesto v poštne nabiralnike), trgovci ne bi prodali toliko. Žal je pač tako.

    Sicer pa papir ni problematičen, dreves je pri nas dovolj ali pa celo preveč :-). Bolj problematična je poraba energije, potrebna za izdelavo papirja.

  2. emetadindon Says:

    Problematično za svetovno klimo je izsekavanje deževnega gozda. Sicer res ne vem, kam grejo vsa ta drevesa, vem pa, da ne ekosistem in živalske vrste izsekavanje vpliva katastrofalno.
    Tisto o prodaji pa žal drži za večino ljudi.


Leave a Reply

