Očupana!

Ženske, saj veste, kako so moški k nam padli z Marsa? In da so slepi ko kure? In nimajo smisla za podrobnosti?

Moj je danes tako slep, da ne rečem čorav, da je vedel, da grem k frizerju, pa ni nič videl… Mislim… Kot da mu ne razlagam vedno, da me mora pohvaliti 😉 . V nasprotju z njim me je Mala Miš pogledala in rekla:” Mama, ti si bila pri frizerju!”. Srečali sva se v mračni predsobi in je takoj opazila in pohvalila novo frizuro.

Sva malo komentirali, da ati pa nič ne vidi. “A bi moral kaj videti?” … “A to, da si očupana?”

Se izgovarja, da nimam neke drastično nove frizure, da bi opazil. Bi morala biti pobarvana na rdeče, verjetno s tisto živo rdečo barvo, ali pa na blond. “Ampak takrat bi bili pa komentarji drugačni…”, je pomenljivo pripomnil. Ja, blondinkam primerni.

Potem pa hodi okoli mene kot polit cucek, se prilizuje in me boža in hvali mojo frizuro… “Očupana?!?!?!?!”

Bejži od hude ženske, kolikor te nesejo noge! 😉

3 Responses to “Očupana!”

  1. Moj od emetedindon Says:

    🙂 Got ya!

    Lepo frizuro maš. Res.

  2. Penzijonist. Says:

    K”k, da ne zastop”te? Glih ko se vas navadmo, že hočte bet dr”gačne! Ko be le bol lušne nazaj prešle!
    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR

  3. emetadindon Says:

    Moj, hvala! Saj vem, da ne lažeš 🙂 .

    Penzionist, od smeha se bom v hlače…


Oddajte komentar

