Rešila eno življenje

Sem bila na cesti na srečo dovolj pozorna.  Danes. No, vsaj vzela ga nisem, čeprav so bili za to izpolnjeni vsi pogoji.

Na cesti iz Lotmerka 😀 (Ljutomera) proti Radgoni je bila nepregledna skoraj kolona v obe smeri. Na majhnem travniku ob poti je bila med cesto in potok, obrobljen z ozkim pasom drevja, ujeta mlada prestrašena srna. Dirjala je po travniku, iskala pot med avtomobili in vsakič znova zavila proti drevesom. Samo vprašanje časa je bilo, kako dolgo bi še zdržala, preden bi brezglavo zbezljala čez cesto.

Na srečo sem jo videla že na daleč. Izkoristila sem priložnost in zmanjšala hitrost v trenutku, ko nasproti ni bilo avtomobilov. Srnica je to opazila, v svojem prestrašenem divjanju se je malo umirila, nastavila novo smer proti cesti, še zadnjič preverila, da res že skoraj stojim in nasproti ni prometa, in sproščeno stekla na polje na drugi strani ceste. S kotičkom očesa sem še videla, da se je tam umirila.

Presenečena sem bila, da je ta srna tako pametna, da ve, kaj je hitrost avtomobila. Ko sem pričela upočasnjevati, je tekla stran od mene, a se je obrnila in preverjala, če mislim resno. Torej je vedela, kaj se dogaja, po zvoku motorja. Potem je preverjala še vozni pas v nasprotno smer. Zelo dobro se je prepričala, kdaj lahko cesto resnično prečka. Celo bolje kot kakšen otrok ali celo odrasel človek. Neverjetno! So pa živali najverjetneje primorane v razvoj take vrste in tudi na tem področju močno deluje evolucija. Če veš, kako se ubraniti avta, boš preživel in prenesel svoje gene v naslednji rod in pripomogel k izboljšanju sposobnosti svoje vrste.

One Response to “Rešila eno življenje”

  1. Penzijonist. Says:

    Veliko sreče pri vožnji, naj se ne zgodi kdaj kaj hudega. Pet minut ibermusa (viška časa) je lahko tudi srečen dogodek. Vesel sem, da si ga doživela!

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR


Leave a Reply

