Ustvarjalni vikend paket

Več glav več ve in več rok zna ustvariti več prečudovitih rož iz krep papirja. Zato sem se odpravila na ustvarjalni vikend paket v Kasaze.

Z neko ekstra zasedeno Eteto sva že 2 leti iskali termin za tako srečanje. Končno sem na zadnjem vsedružinskem snidenju vnesla edini najin skupni prosti termin v koledar telefona, nastavila opomnik na 5 dni prej, in uspelo je! Eteta je še vedno bila prosta. V hudi nevarnosti je sicer še do srede bil moj termin, saj me je draga sodelavka že na tričetrt rezervirala za soboto, a je le našla še eno primerno osebo za tisto opravilo 🙂 .

Do ekstra Etete sva se z Malo Mišjo odpravili po tistem zoprnem vsepovsod pršečem dežu, ki packa vse šipe in ponosno blešči od ceste. V čast si štejem, da sem se po poti v hrib samo 2 x izgubila 😀 in 1x vprašala za pot, pri čemer sem našla živi smerokaz, napoten v mojo smer.

Do sedaj sem iz krep papirja znala izdelovati klasiko: vrtnice treh sort in naglje. Malo mi je delala domišljija in sem si enkrat nekaj tudi sama izmislila. Je pristalo na posebni voščilnici za rojstni dan 🙂 .

domača voščilnica

domača voščilnica

Se vidi, da je Mala Miš pridno pomagala? Rezala in lepila je travico, oblikovala je oblak in risala z bleščicami. Jaz sem pa zvijala rožice.

Tokrat smo dekleta delale malo drugačne rož’ce. Spoznala sem nekaj novih tehnik, dve novi finti – eno o zavijanju stebel in eno o oblikovanju cvetov, malo znanosti o ta dobrem in ta dr***astem papirju, krotila sem svoje neubogljive prste 😀 in nasploh uživala v dobri družbi. Nastala je spodnja zbirka vzorčkov:

novo cvetje

novi modeli

… ki pa še zdaleč ni popolna. V magični škatli je še nekaj nedokončanih cvetov, na katerih sem samo vadila tak zavoj, drugačen rez in pešnajsti prijem mečkanja. Idej za našo rokodelsko skupino imam sedaj več kot dovolj.

4 komentarji to “Ustvarjalni vikend paket”

  1. Penzijonist. Says:

    Hej, Emeta! Takoj pridi domov in pokaži kaj si se naučila! 😉

  2. Mojca Says:

    Waw!!! Občudujem vsa živa bitja, ki si danes še vzamejo čas za kaj takega. Za ustvarjanje. Sončnih rož iz krep papirja, da ne krepnemo od dežja, a ne? BRAVO!

  3. Moj od emetedindon Says:

    Ne bom izgubljal besed o tem, kolikokrat bi se jaz izgubil (ne, ne bom!). Si pa za pot vprašala 1x, kar je natančno 1x več, kot bi to storil jaz 🙂

    Moški pač.

  4. emetadindon Says:

    @Penzionist: ja, očka 🙂
    @Mojca: Ja in hvala 🙂
    @Moj: A tako?


Oddajte komentar

