En štikl deda

Kakor se je dotični sam izrazil. Ga je tako določila sodelavka, pa se je z veseljem strinjal. Sprašujem se, kaj vse si je predstavljal pod tem nazivom 😉 . En del svojih predstav je v teh dneh delil z mano.

Na primer zadnjič v trgovini. Mi je naročil, naj tisti pralni prašek iz reklame kupim. Je menda super, lahko mešaš svetlo in temno perilo, pa rumeno in rdeče in ni nič pobarvano. Je izjavil, da s tem bo še on znal perilo oprat. In je danes to tudi storil. Najprej je nekaj javkal, kaj bi mi lahko obljubil, da bi oprala, in hitro ugotovil, da lahko kar on uredi 😀 . Je opral in obesil.

Za povrh se je še ponudil, da mi kosilo skuha. In ga je. Ženske, to ti je dober občutek, ko prideš domov, pa je miza pripravljena, juha čaka samo še na to, da se vsedeš k mizi in ham po njej 😛 . Pa ne samo da kuha, še posodo pomije, odkar imamo pomivalni stroj 😀 .

Če zdaj katera razmišlja, da tak je pa “za oženit”, se pošteno moti. Pa ne da ne bi bil za oženit, le ženit se neče. In ker jaz nimam silne sile po ženitvi, je z veseljem Moj.

In ne, ponavadi ni tako. Ponavadi vse to delam jaz. Je pa bil danes presrečen, da je imel malo mirnega samotnega delovnega vzdušja doma, predvesm pa mi je izkazal hvaležnost, da ga nisem vlekla s seboj po trgovinah, po saj veste kakšnih nakupih. In jaz sem tudi bila srečna, da se je ponudil za navedene opravke, predvsem pa, da sem lahko v miru lazila med policami in tuhtala, kaj bo komu všeč. Ker če bi bil z mano, bi se tepla 😉 že v prvi trgovini. Zaradi tuhtanja, seveda. In lakote. In gneče. In…

Tako pa sva se pri kosilu prav rada videla. Saj pa te je en štikl deda!

One Response to “En štikl deda”

  1. frank Says:

    kruto, toda tudi to je res


Leave a Reply

