Spet me je imelo…

Se bomo malo poredili med prazniki. Ne spodobi se, da bi v tem prazničnem času ostali take trlice. Sem morala nujno osvežiti spomin.

Sirovih palčk nisem pekla že celo večnost! Posledično sem bila rahlo neorganizirana in je pod nujno moralo imeti tudi Mojga. Bil je super pomočnik. Brez njega ne bi bilo toliko ljubezni (do rezultata) 😀 v končnem izdelku.

Sem ga prosila eno stvar, je naredil. Pri drugi stvari je že vprašal: “Kdo tu kekse peče?” Ko pa je moral vklopiti pečico, je suvereno izjavil, da je toliko pomagal, sva danes OBA pekla. Jedel bo menda v večini on 😛 .

Spekla SVA torej sirove palčke po naslednjem (dvojnem) receptu:

  • 200 g moke
  • 100 g margarine/masla
  • 3 male žličke pecilnega
  • sol
  • 1 jajce
  • 100 g naribanega sira

zamesimo v gladko testo. Po potrebi naj počiva v hladilniku pol ure. Priporočam, da sir naribate čim bolj na drobno, ker se testo lepše zamesi. Razvaljamo za pol cm na tanko. Premažemo z

  • malo mleka in posujemo s
  • 30 g parmezana (ali poljubnih semen).

Jaz vzamem pravi italijanski parmezen v kosu. Tudi tu je fino, da ga ribate na drobno. Nežna ženska roka, ki kos parmezana pridno obrača križ kraž po ribežu, bo ravno prava za to delo. Testo kar obilno premažem z mlekom, parmezan pa z roko pritisnem nanj, sicer ga precej odpade. Tako pokrito testo razrežemo na paličice in spečemo pri 180ºC do zlatorjave barve.

malo jih pobožam pred rezanjem

malo jih pobožam pred rezanjem

hlajenje

hlajenje

Mala Miš se je tokrat odpovedala vlogi glavne kuharice. Bomo videli, kako bo, ko bodo na mizi 🙂 .

4 Responses to “Spet me je imelo…”

  1. Penzijonist. Says:

    Mmmvvoov mvoovmvov mmmvvooooov! 🙂

  2. Moj od emetedindon Says:

    Jaz se že trudim, tri sem že uničil in moram reči, da mi gre kar dobro. Zagotovo ne bodo videli leta 2009, morda niti božiča. 🙂

  3. Penzijonist. Says:

    Prični delati – sirove legokocke! 🙂

  4. emetadindon Says:

    Pezionist, naredi model! Pa glej, da se bo dala po modelu lepa hiška sestaviti 😉 !


Oddajte komentar

