Težave z bučo

Biti moja buča ni lahko. Spopadati se moraš z marsikatero težavo. Na primer, poslušati moraš bučo nekega lastnika, kako mu grejo buče na jetra. Ne ne, ne tiste buče na vratu, tiste z vrta. Še posebej se ona druga buča pritožuje, če vidi v moji shrambi več kot eno bučo, kar pa ni nobena redkost. Sploh ob enem pridnem pridelovalcu buč, ki me z njimi stalno zalaga 😀 .

Da mora moja buča poslušati vse to nerganje, ima tista druga buča kar nekaj tehtnih razlogov, da ne bo pomote. Eden od razlogov je ta:

vlaga je naredila svoje

vlaga je naredila svoje

Če si moja buča, se ti ob pomanjkanju prostora zna zgoditi, da boš predolgo ležala v hladni in vlažni shrambi, čeprav bi se raje grela na omari v dnevni sobi. Žal, omare so previsoke. Lahko te samo s sekirco po glavi 😉 , ampak potem ne bi bilo več pravega užitka, a ne? Sicer pa, če se mi nič ne pritožiš ob rednem mesečnem pregledu, da te v noge zebe, si malo tudi sama kriva 😉 . Zdrave ostanke te buče bova z Malo Mišjo pojedli, seme je tudi dala.

A težave mojih buč se tu še ne končajo. Če si moja buča, se ti lahko pripeti, da si v nevarni družbi. Včasih je to lahko dobro, saj na toplem zoriš in se razkazuješ v vsej svoji polnosti brez strahu, da bo prišel kakšen vihrav nosilec buče in te nepremišljeno poskusil premakniti, vendar obstaja nevarnost, da se niti pošteno pretegniti ne moreš brez boleče kazni.

zastraženi buči

zastraženi buči

Brez skrbi, ljubici, imam nekaj v načrtu, da vaju kmalu rešim te zagate 😀 !

2 Responses to “Težave z bučo”

  1. Penzijonist. Says:

    Glede na to, kakšno trdo in ledeno kopel je imela buča med tem, ko si se namakala v toplem morju, je buča kar dolgo vzdržala. Saj ni mogla dobro dozoret! Kdaj je buča dozorela? Takrat ko ima jasno razpoznaven plemenit zvok praznine, ko z bučo potrkaš po njej! 🙂

  2. Moj od emetedindon Says:

    @Penzionist: sem udaril po moji glavi, pa se mi zdi, da je že zrela. Sem slišal tisti zvok praznine. 🙂 Zdaj pa me je strah, da bo začela gniti! 🙂

    @emeta: lastnik se še spomni tiste gromozanske buče, ki je v shrambi tako zagnila, da smo imeli poplavo posebne vrste. Po moje, da je ne bo nikoli pozabil in zato bodo vse bodoče buče morale prenašati njegovo – recimo temu tako – negodovanje.


Oddajte komentar

