Razvajena

Prazniki so mimo, zelenjave je bilo obilo, prebava je ta prava, očke so nahranjene, okušalne brbončice zadovoljene, trebušček zadovoljen, a moje čeljusti se nekaj pritožujejo. Nič dela nimajo.

Nekaj bi grizla. Ne vem, če mi kaj konkretnega manjka, ponavadi vem, kaj bi. Recimo čokolado 😀 . Lešnike. Ali pa kekse točno določene vrste. Čokoladne 🙂 . Ali pa mlečni riž. Datlje. Ali pa … Pravijo, da si moraš take lušte potešiti, ker telo točno ve, kaj potrebuje.

No, danes ne ve. Se odločam med študentnfutrom in džankfudom. Sem verjetno samo od praznikov še razvajena. In ker zaloge še niso pošle, bom poskrbela, da se ne bodo pokvarile. Hujšati mi na srečo ni potrebno 😛 .

2 komentarja to “Razvajena”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Jaz vem, kaj potrebuješ takrat, ko se ne moreš odločiti, kaj bi. 😉

    Čakaj, da Mala miš trdno zaspi … 🙂

  2. Penzijonist. Says:

    Ta je dobra, čakaj da Mala miš zaspi… 🙂

    Kadar me muči razvada, pošljem pridnost nekam daleč proč. Potem sem pa jaz gospodar, čuvajte se lešniki s čokolado preliti! 🙂


Oddajte komentar

