Tempirana psihološka bomba

Pa ne ena. Več jih je. Nastavlja jih Mala Miš po celem stanovanju. Še sreča, da je bolj majhno kot veliko.

Zadnjič jo je nastavila v kopalnici. Eno je dolgo imela pod pisalno mizo. Ena je še vedno na stolu v jedilnici. Tisto na tleh pred posteljo je že odstranila in tisto pri košu za smeti tudi. In sedaj, ko je odšla spat, nisem našla nobene nove 🙂 .

In kaj je to tempirana psihološka bomba (TPB)? To so oblačila, s katerimi Mala Miš skrajno neprimerno ravna. V nevarnosti so moji živci in glasilke ter Miškina ušesa. Bi se znalo zgoditi, da slišijo kakšno dejstvo, ki jim ne bi bilo všeč 🙂 . Kot recimo danes, ko sem našla tole:

nevarnost odstranjena

nevarnost odstranjena

in tole:

ta se je spremenila v pižamo

ta se je spremenila v pižamo

Sem ji razložila, kaj takšne najdbe pomenijo za mojo psiho (TPB), in je dojela, tako kot treba: malo za šalo, potem pa še zares. Hkrati sva imeli ponavljanje in ponovno usklajevanje podrobnosti najinega dogovora glede TBP (tudi mojih 😦 ), pri čemer se nisva “pobili”! Prav diplomatsko sva usklajevali zahteve in posledice kršitev, za povrh pa sva uspeli izdelati še bojni plan za bitko s 3 kvadratne metre veliko sobo, v katero je nekoč v moji odsotnosti treščila razmetovalna bomba 😉 .

Sedaj moram vse podrobnosti zapisati v hudičevo pogodbo, da jo jutri obe podpiševa, shraniva vsaka svoj izvod, enega pa izobesiva na skrivno vidno mesto 🙂 .

Posted in otroci. Značke: . 7 Comments »

7 Responses to “Tempirana psihološka bomba”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Še sreča, da danes zjutraj Mala Miš ni videla TPB, ki si jo pustila poleg postelje. 🙂

    In sreča zate, da prideš domov prej, kot ona, da boš imela čas odstraniti to. Sicer …. verjetno veš, kaj te čaka, ne? 😉

  2. emetadindon Says:

    Da razčistimo: po družinskem posvetu se je izkazalo, da danes ni bilo nikjer kako moje TPB, je pa bila ena od … Čakam priznanje in opravičilo.

  3. Moj od emetedindon Says:

    Priznam. Se opravičujem. 😦

    In posipam s pepelom. 😦

    In upam, da bo kaj pomagalo. 😉

  4. emetadindon Says:

    OK, pomaga. Opravičilo sprejeto. Pa veš, da boš moral prej ali slej podleči najinim pravilom? 😀

  5. Moj od emetedindon Says:

    No comment.

  6. Penzijonist. Says:

    Čakaj da pridejo bombe in bombice od najstnice! 🙂


Leave a Reply

