Skupinsko delo

Nedelja je za vse. Tudi za mamo. In neredko se pri nas zgodi, da v nedeljo vsak postori kakšen opravek, tesno povezan s kosilom. Tudi danes je bilo tako.

Ker jaz nekako ne maram packanja po moki, jajcih in drobtinah, se Moj ob želji po dunajskih zrezkih hitro sprijazni tudi s pripravljanjem le-teh. Tako sem jaz bila zadolžena za pomožna opravila: pospravljanje kuhinje, lupljenje in rezanje krompirja ter pripravo solate. Mala Miš je pripravila mizo, ata pa je poskrbel za juho in glavni del kosila. Smo se prav fino napacali 😛 , potem pa jaz tako brez veze vprašam, kdo bo poskrbel za sladico.

Se je presenetljivo hitro javila naša mala kuharica. Starše je poslala lenarit (seveda po tem, ko je mama že pobrisala mizo – to ji ni všeč), sama pa se je odpravila v kuhinjo. Ima zadnje čase veliko strast za kuhanje kave in čaja. Pravega čaja, ne zeliščnega ali kaj podobnega. Tistega kofeinskega. Ima mamo, ki je zelo zahtevna glede temperature vode, časa namakanja čaja in vseh za nekatere nepomembnih podrobnosti 🙂 . Pa ga vseeno rada skuha. In to dobrega, tako dobrega, do jo še mama pohvali 😀 .

Starša sva dobila navodilo, da je ne smeva opazovati pri pripravi sladice. Sva kar z veseljem dremala 🙂 . Vmes je prišla prav nežno in tiho vprašat, če ima dovolj vode in kateri čaj bi danes pila. Potem pa se je čulo le še skrivnostno šušljanje…

Pričakalo naju je naslednje presenečenje:

posladek

posladek

Za vsakega drug napitek in tri vrste čokoladic. Njami!

Hvala, Miška moja!

Posted in Ekuhna, otroci. Značke: , , . 2 Comments »

2 Responses to “Skupinsko delo”

  1. Penzijonist. Says:

    Kar ne morem verjet da je res. Sem že mislil, da smo se samo mi včasih imeli lepo.

  2. Moj od emetedindon Says:

    Res, hvala Miška!


Leave a Reply

