Popolnoma domač recept

… za polnjenega Hubbard-a.

Ja, moj Hubi je dozorel in dočakal svoj veliki dan. Slovi kot trdobučnež, zato sem ga določila za v pečico. Brskala sem po receptih v svoji knjigi, brskala po netu, vmes naletela še na zacoprane slastne ostanke, malo sem pobrskala po hladilniku in mojem spominu dobre papice, potem pa zmetala na pult:

  • Hubija
  • cvetačo
  • rdeče zelje
  • (korenček in čebulo bom dodala naslednjič, morda še nadzemno kolerabico)
  • jajce
  • skuto
  • kislo smetano
  • sol
  • poper
  • parmezan

Trdobučneža sem previdno odrezala tako, da mi je ostala slaba polovica v enem kosu, v notranjosti pa zdrava močna semena (se že sušijo za spomladansko sajenje 😀 ).

prerezan...

prerezan...

Sem ga olupila, izdolbla, na koncih naokroglila, na dnu malo sploščila, da se ni zibal kot največji pijanček, in prestavila v pekač, obložen s peki papirjem. To prelepo oranžno skledico sem rahlo posolila, nametala v njo na koščke narezano zelenjavo, malo solila in prelila z zmešanim slanim in popranim jajcem, skuto in kislo smetano. Vse skupaj sem pokrila in hajdi v pečico.

Za pečenje nič temperature šparat! Kar na maksimum za 1 urico. Jaz sem danes pekla 45 minut, pa je bila zelenjava še trda, trdobučnež pa tudi. Ker sem za trdo in hrustljavo, mi je bilo všeč. Za Malo Miš je boljša razmehčana zelenjava, zato je jedla bolj bučo kot kaj drugega. Obstaja opcija, da med peko ne pokriješ, vendar se za moj okus po vrhu prehitro zapeče taka reč.

A parmezan? Sem ga tudi porabila. Malo pred koncem pečenja sem ga posula po vrhu in odprto zapekla do konca. Barva po želji 😉 . Našla sem tudi ime te stvaritve: gratinirana zelenjavna bovla.

že prerezana bovla

že prerezana bovla

Je tako dišalo, da sva najprej rezali, šele nato je mama blogerka poskrbela za sliko. Ata pa bučk ne je. Prav, pa zame več ostane! 😛

One Response to “Popolnoma domač recept”

  1. Penzijonist. Says:

    Se sliši zelo dobro. Imam pa tudi jaz aduta – kontra v nedeljo!


Leave a Reply

