Preveč pridna

Ali je Mala Miš preveč pridna ali sem samo jaz neumna? Kako sem sploh lahko to dopustila? Morda se mi je malo mešalo ob sestavljanju in še bolj se mi je moralo mešati ob podpisu najine pogodbe.

Predvidevam, da se na nobenem sodišču ne bom uspela izgovarjati na trenutno neprištevnost 😉 , če sem o tem celo na blog pisala. Bodo hitro ugotovili, da sem vse že dolgo načrtovala, torej odpade. Kaj pa obsedenost – pride ta v upoštev? Obsedenost s hudičem ali pa obsedenost s čistočo ali morda vzgojo? In ta obsedenost me je gnala v povsem načrtovana, a popolnoma nerazumna dejanja? Bi s takim izgovorom lahko razveljavila to pogodbo?

Sem popolnoma brezglavo in obupno iskala vir motivacije za opravljanje ta zoprnih dnevnih obveznosti. In danes je več kot očitno, da ta presneta motivacija deluje 🙂 . Zato si sedaj zatiskam ušesa, da ne slišim neprestanega vreščanja “no, no, no!” in “keeeee?”, “keeeee?”, “keeeee?”, “keeeee?” in “no, no, no!” in “keeeee?”, “keeeee?”, “keeeee?”, “keeeee?”, “keeeee?”. Še dobro, da ima Mala Miš toliko srca, da malo stiša TV, ker drugače bi me že odpeljali v Hrastovec 😉 . Še vseeno rabim en prostor, kamor se lahko skrijem.

Kopalnica? Žal, nimam volje, da se eno uro rihtam… Bi šla samo sedet na školjko? Bi morda tam končno dokončala tisti šal… bljak, ne gre.

Sneg bi lahko skidala! Uf, sem že.

Se zaprem v otroško sobico? Jao, pretanke stene. Si moram še svojo glasbo dati na uhe in dovolj na glas, me bodo ušesa bolela.

Vražička se do potankosti drži najine pogodbe, jaz sem pa obsojena na poslušanje – niti napisati ne morem – ne najdem črk na tipkovnici – morda samo kratico – samo še minutko, pa bo.

Gotovo!

Končno je na Kanalu A čisto preveč pompozna oddaja Svet. RBD je konec 😀 .

One Response to “Preveč pridna”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Imam predlog zate: idi na sprehod. Vsak dan ob 18:54. 🙂


Leave a Reply

