Vroče ledno poročilo

Cela jaz, cela Mala Miš. Do onemoglosti nasmejanih gledalcev: 0. Število slik: 0. Mokra ritka: 1. Mokra kolena: 1 par. Mokre rokavice: 1 par. Moker hrbet: 1 (od znoja). Rdeča lička: 2 para. Nasmejana usta: 2.

Drsalke 1 A🙂 . Resnično tople. V klasičnih usnjenih so bili termozokni obvezna oprema, v mojih sicer usnjenih, a nekoliko ojačanih, jih bom zlahka pozabila doma. Led režejo, kot je treba. Stopalo lepo podprejo, po 1 uri drsanja nimam nič klasičnih bolečin v podplatu.

Gneča na blagajni: ogromna. Lahko bi imeli eno blagajno za tiste, ki rabijo samo karto. Tisti, ki rabijo tudi drsalke, morajo tako ali tako počakati na drsalke, mi, ki imamo vso opremo zraven, bi lahko že drsali.

Parkirišče: veliko, udobno in zasvinjano😦 .

Garderoba bi lahko bila opremljena še z obešalniki za odvečne jopice. Zunaj je divji mraz, v dvorani je kar nekaj topleje. Drsalci se med gibanjem ponavadi segrejemo, spotimo, menda je to nekaj naravnega😉 . Torej bi res lahko imeli obešalnike za odvečna oblačila. Omarice na zaklepanje so verjetno utopija.

Na ledu je dovolj prostora . Drsalci večinoma lepo drsajo v krogu, divjakov je relativno malo. Tu in tam se kakšna skupina otrok lovi, a se lepo umikajo ostalim drsalcem. Na sredini je tudi nekaj prostora za drsanja nevešče malčke ali za kakšno afno, ki preizkuša križanje nazaj levo in desno, kakšen samoučni mini poskok ali pirueto. Na obe strani, seveda.

Led je še vedno spolzek. Po besedah Male Miši je na nekaterih mestih preveč spolzek. In zakaj je tako spolzek? Ali res mora biti?😀 No, saj se ga je hitro privadila. Malo sem jo spomnila na rolanje, potem je pa kar naenkrat začelo iti kot po maslu. Pardon, po ledu😉 .

Ozvočenje ni največja katastrofa😯 . Glasbo predvajajo primerno na tiho, da se lahko kaj tudi pogovarjaš🙂 . Sporočila po zvočniku sicer opaziš, ampak zgolj zato, ker prijetna glasba utihne, po ušesih pa začne čudno hreščati. Le pogled na uro ti narekuje, da je pravi čas za zaključno žogo. Eh, ne žogo, krog!

Mokrih zoknov: 0😀 .

Posted in otroci. Značke: , , . 1 Comment »

One Response to “Vroče ledno poročilo”

  1. Mala Miš Says:

    Veš saj je res bilo zelo fajn, da sva se drsali ampak, ko sem padala, pa ni bilo tako lepo (ko sem padla sem vedno naredila kakšno vragolijo). Drsala si zelo cool😎 jaz sem poskušala, pa mi ni uspelo (takrat sem zelo padala).


Leave a Reply

