7 resnic

Me je pofočkala Mojca. Ob prebiranju njenih resnic sem se za trenutek počutila spotaknjeno… V trenutki mi je bilo jasno, da se bo načakala. Danes je le napočil trenutek, ko so moje resnice dovolj zrele in marinirane za objavo v javnosti.

  1. moja impulzivna narava ni vedno dobra stvar, mi pa velikokrat koristi, ko je treba stvari v trenutku preurediti;
  2. sem nepoboljšljiva perfekcionistka v vsem, razen v poizkusih, da se svojemu perfekcionizmu uprem 🙄 ;
  3. imam trenutke, ko ugotavljam, da pa vseeno nikoli ne bom popolna – na srečo sem se naučila reči sama sebi: “Pa kaj!”, vendar mi to gre malo slabše, ko ugotovim svoje vzgojne napake, pa čeprav sem videla že toliko otrok, katerih starši so bili daleč od popolnosti, pa so vseeno zrastli v zrele in dobre ljudi;
  4. nekoč sem želela tri otroke, a ni zneslo;
  5. ne maram ljudi, ki mamice edinčkov napadajo z idejo o drugem, po možnosti da bo par, ker potem bo pa vse popolno, ali kaj!? in po možnosti se zgražajo nad mamicami z več kot dvema otrokoma;
  6. preklinjam, kadar sem sama v avtomobilu, nasproti pa se mi vozijo primerki, ki si lastijo moj vozni pas, po možnosti s tako hitrostjo, da ne uspem definirati niti barve avta;
  7. obožujem pogled na Peco od koderkoli.

Tako, sedaj bi pa želela brati 7 resnic o Jackie in o Osmi. V originalu bi vas morala določiti 7, a se je igrica nekje na poti omilila, zato pofočkam samo vaju. Pa lepo prosim, ne se igrat špil ferderberja. Saj ni treba najglobljih resnic pisat 🙂 , je fajn takole malo razmisliti, ker ponavadi nimamo vzroka ali motiva za to, se pa zgodi, da kakšno resnico kar naenkrat zagledamo v novi luči 🙂 .

One Response to “7 resnic”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Jaz bom samo pametno komentiral:
    1. se strinjam,
    2. se strinjam,
    3. se strinjam,
    4. se strinjam,
    5. se strinjam,
    6. se strinjam,
    7. se strinjam.

    Sicer sem nekatere točke želel bolj podrobno komentirati in podprepiti z argumenti, a sem se odločil, da bodo moji komentarji čisto v redu. 😉 Kratko in jedrnato.


Leave a Reply

