Javna zahvala

Ta zahvala sega v leto 2008. Tik pred odhodom na prijetno pričakovanje novega leta me je v nabiralniku čakala razglednica iz daljne dežele. Tik pred odhodom je res tik pred odhodom. Tako tik pred odhodom, da sem jo samo videla, da je prispela, jo zaklenila nazaj v poštni nabiralnik, se vsedla v avto in smo šli.

Po prihodu domov sem načrtovala pošiljateljici poslati zahvalo za kartico na mail, kar se nekako kar ni in ni zgodilo. Na zahvalo sem se spomnila med vožnjo v avtu ali zvečer v postelji. Vsakič je sledila misel: “Jutri, takoj ko odprem pošto.” Do jutra se je missel pomešala med vse delovne in družinske obveznosti in se mi skrbno in spretno skrivala do trenutka pred spanjem. Po vsej verjetnosti se mi je iz dna duše posmehovala. Telefonske nimam, sicer bi v postelji napisala SMS.

In kako naj se sedaj, skoraj po mesecu dni spodobno zahvalim za razglednico? Osebi, ki jo poznam preko bloga. Osebi, katere blog že dolgo berem in očitno tudi ona mojega. Osebi, ki je v živo še nisem videla. Pa je lisička zvita vseeno ugotovila, kje me najde. Morda si je celo mislila, da je lep pozdrav prišel v napačne roke, pa ni. Prišej je do mene, le grozna pozabljivost za točno take stvari (ups, osma resnica 😉 ) me pesti že od nekdaj. Torej oprosti za zamudo.

In HVALA! Pozdrava sem bila res vesela 😀 . In ker ne vem, če želiš, da se tvoje detektivske sposobnosti javno razkrijejo, te ne imenujem. In opozarjam te, da če se oglasiš v komentarju, boš morda morala menjati službo in odpreti detektivsko agencijo 😉 .

One Response to “Javna zahvala”

  1. Mala Miš Says:

    Presneta pozabljivost ali pač?


Oddajte komentar

