Sadna muškatna buča

Sladica vseh sladic. Prija poleti s sladoledom in prija pozimi v bolj topli varianti.

Glavna in edina nujna sestavina je lepa, zdrava muškatna buča. Ostale sestavine vzamemo iz domače shrambe po trenutnem navdihu ali silom prilike – kar je nujno treba uničiti ;) . Mi smo tokrat poleg buče uničevali skodelico ameriških borovnic, 2 banani in sladko smetano.

Začeli smo tako:

pred rezanjem smo bučo nežno pobožali

Pred rezanjem smo bučo nežno pobožali

… jo umili z mlačno vodo in ji povedali, da je res sladka. Tako razpolovljeno smo izdolbli…

... z žlico...

... z žlico.

Njena dragocena semena smo skrbno shranili. To je buča, ki ima zelo malo osemenja, zato je 9 velikih zdravih semen lep uspeh:

za nove bučke

za nove bučke

Bučo z olupom vred smo spekli v pečici pri 170 stopinjah. Obrnili smo jo s prerezano stranjo navzdol in jo poveznili na peki papir. Čas pečenja je odvisen od velikosti buče. Našo debeluharico smo greli 45 minut. V njenem sladkem soku smo spekli še banane:

v dobri družbi

v dobri družbi

Še tople banane sem narezala na koščke in jih pokapljala s sokom, ki se je cedil iz buče.

Ko je buča pečena, je kar mehka in nerodna za prestavljanje. Ker sem želela bučino polovico v enem kosu, da jo napolnim s sadjem, sem na eni strani privzdignila peki papir, z vrha pa sem jo pokrila s krožnikom in jo zvrnila nanj. Še toplo bučo sem izdolbla. Z žličko sem izrezala majhne bučne kroglice, jih zložila na krožnik in ohladila.

Bučo sem hladila na balkonu uro in pol. Tudi banane sem shladila. Jih nismo prej pojedli in zahvaljujoč Mali Miši sem jih uspela obvarovati pred glavnim hišnim tatom sladkih sestavin. (Pri peki torte v času pred Malo Mišjo je to bil boj z mlini na veter :D .) Za nekaj ukradenih bučnih kroglic me pa ob ogromnih količinah le-teh ni skrbelo.

V ohlajeno bučo sem v plasteh nasula pripravljeno sadje, tako da sem dobila pisan vzorec. Zaradi jedilnih muh Male Miši sem sladico do 3/4 prekrila s stepeno sladko smetano, okrasila s prihranjenimi bučnimi kroglicami in pokapljala s sokom, ki ga banane niso spile.

Sladice je bilo skoraj preveč za 4 lačne jedce. Smo jo imeli bolj za večerjo kot za sladico :P .

sadna muškatna buča

sadna muškatna buča

Ko je zmanjkalo bučnih kroglic, smo se lotili kar sklede. Je bila zelooooo sladka! Brez pikice dodanega sladkorja, da ne bo pomote!

Bolj po okusu našega atija bi bila kislejša poletna varianta. Dobimo jo tako, da del sadja in buče zmeljemo s paličnim mešalnikom, premešamo z raztopljenim sladoledom ali ohlajenim mlekom in s tem napolnimo bučo. Seveda dodamo tudi koščke celega sadja po lastnem okusu. Vendar pozor: Tekočega nadeva ne morete naložiti na kup, zato poskrbite, da bo skleda dovolj izdolbena in še vedno dovolj debela, da ne bodo imele največje pojedine hišne živali ;) !

uničena

uničena

15 Responses to “Sadna muškatna buča”

  1. Štefan Says:

    Za ostanek na zadnji sliki so se steple koze, normalno, da zmaga MAX! ;)

  2. easyriderka Says:

    Mmm, predzadnja in predpredzadnja slika sta najbolj njami njami!

  3. jackie Says:

    kje pa strežete tele dobrote? :)

  4. emetadindon Says:

    Jackie, prvič smo jih stregli na Koroškem, sledi pa v kratkem ponovitev v Dindonu :) . Prideš? Morda še kdo?

  5. tjasulja Says:

    To zgleda noro dobr!!!

  6. Štefan Says:

    Že barva je taka da zažge!

  7. Marko Says:

    Pozdravljeni!

    Imam nekaj vprašanj, so muškatne buče sladke ko so pečene?, enkrat smo imeli neko bučo ki smo jo samo narezali na koščke in jo spekli v pekaču brez začimb in sladkorja pa je vseeno bila tako okusna in sladka, sicer čvrsta in si jo lahko normalno jedel kot krompir, samo poanta je v tem da na gorenjskem nevem zakaj noče uspevati:(, :) sedaj me zanima kakšna je muškatna, sladka? ko je pečena ali je čvrsta ali kar polzi iz rok :), mislite da bi na gorenjskem hotele uspevati?

    če kdo ima malo več iskušenj naj mi prosim malo razloži, že vnaprej hvala :))

    • Emeta Says:

      Marko,
      muškatne buče so sladke kuhane ali pečene. Pečene so boljše, v vodi izgubijo nekaj okusa. Pečena je čvrsta, če ni preveč pečena. Muškatne buče so zrele fino sladke in praviloma imajo zelo čvrsto meso. mehke so v primeru, da niso dobro zrele.
      Na gorenjskem bi dobro uspevale na lepi sončni legi. Rabijo dober kompost in dosti vode. Priporočam, da si pripravite nekaj močnih sadik, ki jih posadite v zemljo potem, ko ni več nevarnosti slane. Sadika naj raste počasi, na svetlem a hladnem mestu. Pred sajenjem jo navajajte na sonce, da je ne ožge.
      Veliko uspeha želim!

      • Marko Says:

        Najlepša hvala na odgovoru!!!! :))))

        Torej bo letos muškatna buča zasejana v veliki količini :)))
        Semenarna Ljubljna kolikor sem opazil prodaja semena, moram jutri v zadrugo preverit, če ne pa povprašat kakšnega kmeta za seme. še enkrat nejlepša hvala na odgovoru :)

        • Emeta Says:

          Seme se dobi tudi pri meni :) Pošlji svoj naslov na objavljeno e-pošto. Pri kmetih bo pa vsaj po mojih izkušnjah bolj bogo s semenom muškatne buče – oni bolj poljske buče sejejo. Vendar pozor s količino. Dobra, zdrava buča tehta okoli 8 kg.

  8. Marko Says:

    Hvala ti pošljem po zasebnem naslov :), pri nas doma jih vsi radi jedo tako da bojo hitro pošle jesen in zima sta dolga :)

  9. bjelicmarko Says:

    iščem tvoj e-poštni naslov pa ga ne najdem ali pa bolj slabo vidim :/, moj je bjelicmarko@hotmail.com, že vnaprej hvala :)

  10. sonja Says:

    Prosim lepo, če ima kdo kaj semena od muškatne buče, bi ga bila vesela, menim, da bi mi v Kopru letos še zrasla, imam njive z namakalnim sistemom. Vzgajam namreč piščančke in pave in povem vam, da sem za njih kupovala muškatno bučo in res jo vse živalice rade pozobajo.
    Prosim, kdo ima kaj semena, 031 2550 511 je tel od moje ženitne posredovalnice. poklicite me ali mi pisite na p.p. 690 v Kopru. Za semena za muskatno buco je nujni termin za sajenje. LP sonja. Če kdo kupi pave ali male piscancke za meso, me tudi lahko poklice. Torej buce za piscancjo hrano oz bolj za sladico. Kokoske potem znesejo rdeckasta jajca, mislim na rumenjak. LP vsem, ki sodelujete.

  11. pavle Says:

    Hvala za super recept.


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

