Opoldne pa že nalita!

Vse ima svoj razlog. Ne rabim zdravljenja in nisem odvisna. A je tako naneslo, da sem že opoldne malo čudno poplesavala. Vsega so krivi virusi in nasvet starejšega gospoda.

Našli so me namreč virusi. Želodčni 😡 . Naša straniščna školjka je bila že pošteno utrujena. Nisem upala od doma, zaradi prevelike trenutne navezanosti nanjo. Sem se počutila, kot da se mi v želodcu nekaj kuha in ob tem prav pretirano vre. In vse skuhano je hotelo ven…

Nasvet starejšega gospoda je bil: Zjutraj enega krepkega in zvečer enega krepkega.

Pa sem ga. Po sadnem zajtrku. V trenutku se je soba malo po svoje obnašala 😉 . Na srečo me vsa zdrava pamet le ni zapustila in sem hitro pojedla krepek obrok. V dobri uri sem lahko pričela spet bolj trezno misliti, v želodcu pa je bilo čudežno kar naenkrat vse skuhano.

Zvečer je bilo nujno vajo zopet ponoviti, ker je nekdo že pristavljal lonce… In danes zjutraj zopet. Črke nekam čudno plešejo, se mi zdi… 😉

3 komentarji to “Opoldne pa že nalita!”

  1. mikimiska Says:

    haha 🙂 . Se zgodi. Samo, če pomaga pol je super 🙂 .

  2. emetadindon Says:

    Je pomagalo 😀 ! Tretja ponovitev je pobila vse trdovratneže!

  3. Štefan Says:

    Ja kaj pa misliš, in kje imaš svoj spomin? Že kot majhni deklici se je zate in tudi zame najbolj obneslo, da ob prebavnih težavah zaužiješ samo košček starega kruha in kozarec navadne vode. Potem pa ob občutku lakote spet samo košček kruha in vodo. Nobenega sadja, maščob in sladkorja! Ko pa si res lačen, pa spet kruhek in navadno ajnpren župo! Ko je želodec bolan, mora tudi on počivati! Alkohol pa priporočajo tisti, ki ga že rabijo, naj ga imajo. Oslabljen organizem rabi vse drugo bolj kot “močn” šnops! Zato se ti je pa zavrtelo že takoj po zaužitju!
    Človek je pač vzdržljivo bitje, preživi tudi svoje slabe navade in pitje.

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR


Oddajte komentar

