Nasilni odvzem interneta

SV Slovenija je v teh dneh na mojo željo prejela svojo količino snega. A to ni bil sneg po mojem okusu. Težak in moker je povzročal predvsem težave.

Pri nas smo imeli še kar srečo. Nismo ostali brez električnega toka po več ur ali celo dni, kot na nekaterih sosednjih lokacijah. Smo imeli malo drugačne probleme. Neprestane nekaj minutne izpade. Prvi se je zgodil, ko sem ravno hotela nekaj komentirati. Sem se šalila, da je na tistem blogu en komentar iz naše familije dovolj. (v resnici sem prav to hotela zapisati kot komentar, se sedaj sprašujem, če je izpad res zgolj naključje) Zgodil se je prvi nasilni odvzem interneta!

Premorem en namizni kompjuter s fuč baterijo. Totalno fuč. Tako fuč, da ob prekinitvi toka ni niti toliko rezerve, da bi v miru ugasnila mašinco. Je v trenutku tema. Sem baterijo kar odstranila, je Moj ugotovil, da se tako računalnik manj greje in posledično manj divja in tuli ventilator 🙂 .

Po prvem nasilnem odvzemu interneta (in elektrike, seveda) je kazalo, da bo sedaj mir. Vklopim mašino, zaženem e-pošto, brskalnik – ups, tema 😦 . Okej, grem pač spat, bo za jutri počakalo.

Zjutraj se je zgodba ponovila. Sem postala kar malo paraniočna, da jaz ne smem pognati računalnika 😉 , ker v naslednjem trenutku je vse v temi! Pač ne bom. In ko je kazalo, da bo že vse vredu, ni bilo več izpadov, zaženem jaz mašinco samo zato, da jo po protokolu tudi ustavim, da bodo programi lahko pospravili za sabo. Ja pa ja da! Tema 😡 !

Tako je mrknil moj kompjuter… Očitno so mu vsi elektrošoki preuredili ničle in enke do potankosti (S., hvala za idejo!) To je ugotovil šele Moj, ki si ga je zagnal zaradi povsem svojih potreb. Zaradi povsem svojih potreb je tudi bil primoran takoj odpraviti napako. Da ne bo pomote – Moj je do mene dober kot kruh in bi se lotil nove inštalacije tudi povsem in samo zame kjub vsemu nujnemu, na rok vezanem delu.

Najbolj žalostno v vsej zgodbi pa je, da sneg sameva. Ni niti enega otroka, ki bi se žele igrati v tej beli luži. Ali pa ni niti ene mame, ki bi otroku to dovolila 😉 .

Posted in bljak. Značke: , , . 4 Comments »

4 Responses to “Nasilni odvzem interneta”

  1. Moj od Emetedindon Says:

    Da ne bo pomote: težavo z enkami in ničlami je odkrila Mala Miš, ki je hotela igrati igrice. Jaz tokrat nisem potreboval tvoje mašince, ki se ji ne reče namizni računalnik ampak prenosni računalnik. Je pa res, da se ji po totalni odpovedi baterije res lahko reče samo še namizni računalnik. 🙂

    No, enke in ničle smo po relativno kratkem postopku spravili v red. V tem časi pa je Mala Miš igrala igrice na mojem računalniku.

  2. Štefan Says:

    Kaj pa je z vašim internetom, da je vse tiho? A še kar drote skup štukate? 🙂

  3. Štefan Says:

    Zaklenite zidanice! 😉

  4. emetadindon Says:

    Moj, hvala za popravek in oprosti, da sem krivo vero širila 😉 .

    Štefan, droti so poštuklani, jaz pa ne 😦 , tako da se nič ne opotekam 😉 po dolenjskih zidanicah.


Oddajte komentar

