Nasilni odvzem interneta II.

Šmentano kablovje! A to res mora držati, da ko mačke ni doma, miši plešejo? Komaj so električarji uspeli požagati vsa podrta drevesa, zamenjati preobtežene droge z novimi in zavezati vse žičke in drote, pa smo že spet ostali brez! Človek za 2 dni pete odnese od doma in je že vse narobe! Le kaj je delal spodnji sosed z internetno linijo, da nam je centralo skurilo 😉 ?

Ko sem se vračala v ponedeljek zvečer v najhujšem sneženju proti domu, sem imela čas razmišljati o vsem, kar sem doživela na “škijariji”. Seveda, tako sama v toplem avtu, na idilično zasneženi cesti, obdana z belo temo sem se odločila za varno polžjo vožnjo. Snega je bilo toliko, da se v ovinku ni videlo čez sneg v naslednji ovinek, kot recimo v jeseni, ko drevje odvrže svoje listje. Razmere vidljivosti bi lahko bolje primerjala z zaraščeno vijugasto gozdno potjo sredi poletja. Ni šans, da v tistih ovinkih vidiš nasproti vozeče vozilo.

Varna polžja vožnja torej. Časa sem imela dovolj, da malo gledam po mehkih oblinah, ki jih je naravi poklonil sneg. Tudi za kako fotko je bilo dovolj časa, a je z neba padalo nekaj belega, nad čimer fotoaparati menda niso preveč navdušeni. Sem pa toliko bolj veselo v spominu pregledovala filmčke Male Miši na snegu in kar v naprej sem že vedela, kako jo bom pogrešala – no, saj sem v bistvu vedela, da bom pogrešala tudi Mojga, ki je z njo ostal na smučanju. Pa sem se tolažila, da bom doma malo pobrskala po blogih in napisala kako e-pošto (in seveda šla delat itd., ker eni si ne moremo vsega dela prestaviti), vendar me je pričakal popoln internetni mrk. Kaj mrk, mračna doba! Šele danes – po 3 dneh popolnega posta komunikacije spet delujejo.

Zato danes z vami delim malo jeze in veliko veselja ob ponovnem snidenju – predvsem z mojima dvema “banditoma”, pa tudi z vami in preostalim svetom 😉 .

Evo, še slikice, ki mi jih je kljub neprestanemu sneženju uspelo posneti:

sneg okrog in okrog

sneg okrog in okrog

vse belo

vse belo

pod milim nebom

pod milim nebom

vračam se

vračam se

2 komentarja to “Nasilni odvzem interneta II.”

  1. Štefan Says:

    Take prizore nudi samo Peca, Smrekovec, Komen, Raduha, Uršlja gora… 🙂

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR


Oddajte komentar

