Kesam se!

Resnično se kesam! Sedaj vem, kako ste trpeli z mano v mojem otroštvu, dragi, brat, mama in ata. Sedaj vem, kako je, ko ti eno malo bitje vedno pleše pod nogami, pred televizorjem, ko se samooklicana veleplesalka vrti natančno tam, kjer je najmanj prostora in kjer bi po možnosti morala mama odnesti velik lonec vroče juhe na hlajenje.

Vem tudi, kako je, ko ti ena mala velecenjena pevka prepeva vedno in povsod, tuli poleg radia, poleg televizije, prepeva v času poročil in samozavestno z nultim znanjem tujih jezikov suvereno poje celo vrsto angleških pesmi.

Ja, še se spomnim mojega poskakovanja iz ene sobe v drugo, svoje dolge kikle, ki je plapolala za mano in podirala vse, kar ni bilo pribito na steno. Če še kdo ne ve (ali pa je pozabil), sem si jo včasih dala na glavo in se igrala, da imam prekrasne dolge lase. Takrat je šele vse letelo. Na srečo sem vedela, kdaj moram pričeti pospravljati 🙂 .  Še se spomnim modric, ki sem jih pridelala z zaletavanjem v omare, mizo in stole. Ples je pač včasih divji in nepredvidljiv 🙂 .

In dragi brat, ti si najbolj trpel ob mojem prepevanju v angleščini in verjetno še kakem jeziku. Tvoji možgani so se verjetno kar kisali od hudega 😉 . Samo bežno se še spomnim pripomb, ki si jih tako ali tako izrekel v prazno, ker jih tudi pod razno nisem želela slišati. In jih tudi nisem. Prav malo mi je bilo mar za to, da moja besedila razumem samo jaz. Pa kaj, če je vse skupaj samo spakedravščina najhujše sorte, glavno, da jaz pojem 😀 ! No, pri nas poslušamo tudi španske. Ob vsakem času dneva. Radia sploh ne rabimo. Vse se mi vrača.

Torej, dragi brat, mama in ata, prosim vas odpuščanja za vse trenutke, ko sem vas s svojim žgolenjem in plesanjem po celem stanovanju spravljala ob živce.

😀

P.S. Mala Miš je čisto krasna. Samo včasih je pa res problem, ko si prepeva v trenutku, ko bi se naj pogovarjala s staršema. In danes je celo ugotovila, da morda ni dobro, da pleše ravno pred TV ekranom. Povsem sama. Uh, sem kar ponosna 🙂 .

3 komentarji to “Kesam se!”

  1. Štefan Says:

    Kako odleže od srca, ko človek malo razčisti z sabo. Ampak jaz sem bil srečen kadar si pela, me učila peti in tudi se veseliti življenja. To meni v mladosti ni bilo dano.

  2. Mojodemetadindon Says:

    Saj vem, da nam naši otroci vrnejo vse, kar smo hudega in lepega naredili svojim staršem.

    Ampak: kaj sem pa jaz hudega naredil v otroštvu, da mi zdaj Mala Miš tako vrača? Jaz nikoli nisem pel! Ali plesal! 😉

  3. mikimiska Says:

    haha 🙂 . A niso simpatični 🙂 . Ok, je pa tudi res, kar je preveč je preveč 🙂 .


Oddajte komentar

