Sadje in zelenjava proti prehladu

Pomaga. Preizkušeno. Pomaga v zelo kratkem času. Morda pa pomaga šoping?

Po dveh tednih upiranja, me je prejšnji teden doletelo. Mali hinavci so se dokončno vrinili v moj sistem. Hiteli so z raglasitvijo zmage in mi na čelo pripopali izraz “Pustite me, povozil me ja dolg polno naložen tovorni vlak”. Na srečo niso prepoznali moje taktike, ko sem javno kazala tak obraz in se zavlekla na sedežno na popoldanski razmislek pod zaprtimi vekami 🙂 . Po dobrih dveh urah sem se odmajala proti kuhinji, odrezala kos kruha, iz hladilnika hladnokrvno vzela kozarec ta boljših domačih grumpov (OK, ocvirkov) in polovičko čebule, ki sem jo objokana naseckala na vrh mojega sendviča. Ob 22.00 sem že spala kot mala beba 😀 . Enkrat ponoči so mali hinavci potiho izginili neznano kam 😀 .

So se pa beštije včeraj na večer vrnili. Lica so mi pobarvali z nenavadno rdečo barvo na beli podlagi. Mi je bilo sumljivo vroče in sem hitela na sobni termometer preverjet, če me ima vročina kot je imela Pikija Jakoba. Pa ni bilo tako, sem imela jaz vročino. Sem preverila na onem drugem termometru. Barabe sem obilno zalila z domačim zeliščnim čajem, razvajala sem jih z najboljšim medom, nato pa sem čisto pri miru ajala in se zdravila s smehom 🙂 .

Zjutraj so bili še kar pri meni, pa sem jim rekla, če se ne bi prosim odstranili in šli koga drugega zafrkavat. Zaradi mene, če poskačejo v reko 😉 od dolgega časa. Oni pa nič. No, potem tudi meni njih ni potrebno kaj preveč spraševati.

Sem se odločila, da se odpravim po novo zalogo sadja in zelenjave. In čebule 😀 . Pri zajtrku sem jo zdesetkala 🙂 . Po nakupu sem opravila še dva postanka za fotografiranje in šla kar nekaj korakov od ceste do želenega objekta peš po vetru in mrazu. Vso robo sem potem še znosila domov. Naložila sem si konkretno delo za vzdrževanje telesne kondicije 😉 .

Doma sem odkrila, da sadje in zelenjava pomagata na čuden način. Čudno hitro. Že od nakupovanja. Kar naenkrat nisem imela vročine! Šoping ženskam res pomaga!

Sedaj zopet obstaja možnost, da bom kregana od atija. Kdo bi vedel, na katero domače zdravilo sem pozabila. Pa to, da hodim z vročino naokoli… Ker vročina je res nazaj. Grem pa sedaj v vojno. Kruh je pečen, papriko imam, čebulo tudi… 2 dni mi ne hodite blizu! Bom smrdela!

Posted in miselna potovanja. Značke: . 1 Comment »

One Response to “Sadje in zelenjava proti prehladu”

  1. Moj od emetedindon Says:

    “Šoping ženskam res pomaga!” Prosim, bodite pozorne na vsako besedo, še posebej na drugo (od leve proti desni, kakopak)!

    Šoping pomaga ženskam, moškim pa samo takrat, ko se ga ne rabijo na kakršenkoli način udeležiti (se pravi niti fizično niti finančno, pa tudi kako drugače ne). 🙂

    Če boste upoštevale to enostavno (seveda, od moškega) navodilo, bo ta svet lepši. Emeta ge že dolgo upošteva! 🙂 🙂 🙂


Leave a Reply

