Kabli so pregrešno dragi

Naša banda je od danes bogatejša za moderno (glede na staro, vsaj) Versalio deluxe fritezo. Super ime, a ne da? Saj je tudi friteza super! Mora biti, če jo je pa Moj izbral. Je namreč on ta glavni mojster za cvrtje v naši hiši. Ne samo, da ga najraje je, tudi pripravlja ga sam. …ker Emeta pač protestira 🙂 .

Je prinesel fritezo domov in jo prav po računalničarsko inštaliral. To se pravi, da jo je razstavil in ji pogledal v drobovje. Poiskal je grelec in preveril (čisto fizično), kako se nastavi ročaj na mrežico ter vse skupaj v posodo z oljem. Pregledal je pokrov, pri čemer je seveda brez navodil strokovno snel uro in preveril odprtine za uhajanje pare. Nato je poiskal kabel…

Med njegovimi eksperimenti sem jaz malo brskala po navodilih. Nič kaj po računalničarsko 😉 . Sem brala navodila in ga povprašala, če ima rezervne filtre, ker jih moramo menjati na 10 do 15 pečenj.

“Kake filtre?” me zabodeno vpraša. “Naša friteza nima filtrov.”

“Jao, si slabo fritezo kupil!” 😉

Prav obožujem branje navodil za gospodinjske stroje. Vedno so napisani čisto splošno, za vse modele. Zato najdeš stavke, kot so: “Redno menjajte filtre.” in  “Če imate izvlekljiv filter…” in ti v teh dveh stavkih seveda dvakrat razložijo, kako pogosto moraš menjati filtre. Mislim… A ne morejo našteti, pri katerem modelu moraš biti pozoren na to in ono? Verjetno še sami svojih izdelkov ne poznajo 😀 ! Včasih si mislim, da taka navodila pišejo v Butalah, v kakšni specializirani tekstopisni hišici 😉 . V pričujočih navodilih piše, da naj omejimo temperaturo cvrtja na 170 stopinj, še posebej za krompir. OK, pametno, ampak zakaj pa je potem možno temperaturo nastaviti na 190 stopinj 🙄 ? Da se o slovnici sploh ne pogovarjamo 🙄 …

Med to smejalno seanso sem na moje veliko veselje ugotovila tudi to, da se lahko posoda za olje pere v pomivalnem stroju. Moj je še hitel razlagati, da lahko v njej tudi pečem, kuham in dušim hrano.

O kablih sva ugotovila, da so pregrešno dragi. Poleg friteze sva namreč dobila kabel, dolg celih 80 cm!

pregrešno drag kabel

pregrešno drag kabel

Kot da imamo gospodinje v kuhinji en sam aparat ali pa miljon vtičnic, na vsake pol metra eno 🙄 . Na skici v navodilih je narisan tako:

narisan je daljši

narisan je primerno dolg

Še dobro, da ima moj domači elektrotehnik shranjeno obilno zalogo razervnih kablov, med katerimi je dovolj takih, ki jih lahko namotaš Kralju Matjažu 3-krat okrog mize 🙂 .

2 Responses to “Kabli so pregrešno dragi”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Pa veš, da sem si mislil, da teh kablov ne bom nikoli več potreboval. Sploh zato, ker sem jih shranil! (Če bi jih vrgel stran, bi kakšnega gotovo potreboval še isti mesec!)

    Ampak hrana iz friteze je pa dobra. Hujšanje pa je trenutno prekinjeno. Do nadaljnjega. 🙂

  2. emetadindon Says:

    Sprejeto na znanje. Obvesti še Malo Miš 😀 .


Oddajte komentar

