Krokodilčki v zobeh

Krokodilčki so ena taka čudna reč. Nekateri jih imajo v očeh. Moji prijateljici se kotalijo po kotih stanovanja, če predolgo ne počisti. Nekateri krokodilčki zrastejo v divje in nevarne živali, čeprav so kot majhni nebogljeni jedci drobnih vodnih žužkov in plen srednje malih ribic. Pri meni so se krokodilčki tokrat znašli v zobeh.

Tako velikih krokodilov že dolgo nisem ustvarila. So bili trdi, okrogli, eni ploščati, saj sem jih poskusila malo raztreščiti, pa ni in ni šlo. Nobeno orodje ni pomagalo. Še dobro, da nisem gostila moje svakinje, ker bi lahko zadeva končala v smeteh. Če bi jih reva samo videla, bi že letela…

Je pa za krokodilčke kriva Mala Miš. Me je pregovorila, da sem kuhala po njenih in ne po mojih željah. Jaz si že ves teden nagledujem proso, pripravljeno za češpljevo kašo. Vse podrobnosti najdete tu, pri dami, ki me je navdihnila. Sline cedim že tri večere in danes sem se trdno odločila, da si samo zase skuham večerjo. Tudi pod razno moja dva bandita tega ne bi jedla. Še dobro, bo več zame ostalo😛 . In na moje veliko razočaranje, si je Mala Miš zaželela mlečni gris. Ja kako naj ljubemu detetu odrečem priljubljeno večerjico? Enostavno ne gre!

Me je tako lepo objela in polubčkala😀 , da tega ne zamenjam za nič na svetu. Tudi za gris brez krokodilčkov ne!

Posted in Ekuhna. Značke: , , , . 7 Comments »

7 Responses to “Krokodilčki v zobeh”

  1. kameleonka Says:

    Jaz sem si pa danes iz gresa naredila super peeling. He, iz surovega seveda!

  2. kameleonka Says:

    Kašo si pa le skuhaj ob priliki, je dobra za lase. In ne pozabi tega povedat mali miši, morda jo pa le prepričaš!🙂

  3. emetadindon Says:

    Uh, hvala! Nisem vedela, da je za lase dobra. To ji res moram povedati, sploh ker tako rada pride počesana iz kopalnice s skrivnostnim nasmehom na ustih, si vrže lase za ramo in dahne “Ker se cenite…”😀
    Kaj pa si namešala v peeling poleg grisa?

  4. kameleonka Says:

    Gres sem za par minut namočila v vodo, potem precedila in ga vmešala kar v čistilno mleko za obraz. Za tuširanje je pa super, če ga namočiš v mleku za par minut in si potem s tem peeling narediš. Namakaš toliko dolgo kolikor pač hočeš, da se zrnca zmehčajo, sama imam raje blag peeling če gre za obraz, tako da pustim tri minute, za tuširat pa manj.🙂 Poceni in dobro!

  5. Štefan Says:

    Če pa dodaš še malo kolofonije in segreješ, je pa odlična za depilacijo! 🙂

  6. emetadindon Says:

    Ej, Štefi, ti ga pa pihneš😀 !

  7. vanja Says:

    Štefan, za dedce je pa ta segreta mešanica s kolofonijo super za želodec! Le poskusi!


Leave a Reply

