Rolica WC papirja

…ali zgodbica o njeni menjavi. Najprej pa vprašanje: “Ali si predstavljate, kako je ostati na WC-ju brez enega koščka papirja? In to takrat, ko je ta Velika nuja…” Morda se vam je to že zgodilo.

Meni se je…

Na srečo je blizu bana…🙂 Spet drugič je bil Moj doma. A je vseeno malo čudno, ko se dereš iz kopalnice… saj veste kaj🙄 .

Ni prijetno. Zato sem doma postavila pravilo: “Kdor porabi zadnji papir, mora zamenjati rolico.” Seveda se ni obneslo. Sem hitro našla prostor za celo vrečo papirja, ki je potem uporabna tudi za odmetavanje starih rolic🙂 . Lenoba ne pozna meja, a ne da?

Vsem varnostnim mehanizmom navkljub pa se enkrat vseeno zgornja situacija ponovi. Vreča se sprazni… In kdo jo naj zamenja? Če pri menjavi ene rolice lahko velja pravilo “tisti, ki papir rabi”, tukaj to pravilo povzroča že opisane težave s kričanjem ali uporabo bližnje bane🙂 . Torej je nujno, da vrečo zamenja tisti, ki je nastavil zadnjo rolico. To pa se tudi zlahka pozabi😦 .

Nekako po Murphijevsko sem za menjavo vrečke vedno na vrsti jaz. Da ne bi pozabila, jo takoj po izpraznjenju vržem na sredino kopalnice, da mi je ja napoti, da bi se ja spotaknila obnjo in bi ja ne pozabila nastaviti nove.

Pa mi včasih ne uspe. Se vrečka nekam hinavsko skrije, jaz med brisanjem rok razmišljam že o pešnajsti stvari, rezervni papir pa ostane na kar naenkrat neprimernem mestu. In prazna vrečka tudi. V njo brcne Moj, ki že kar malo užaljeno sprašuje, če se zavedam, da ta vreča smeti njega moti… in zakaj jo puščam tam…

Dragi Moj, ne zato, da bi se ti spotikal, ampak zato, da bi se jaz spotikala in (po vsej verjetnosti) sebi nastavila novo zalogo WC papirja, da se ne bi zopet ponavljala zgodbica z dretjem ali umivanjem na bani🙄 .

3 Responses to “Rolica WC papirja”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Ta svet je tako krivičen. Zakaj se moram jaz spotikati ob stvari, ki so namenjene drugim?

  2. Štefan Says:

    Kaj že mora znati dober šef? 🙂

  3. Štefan Says:

    Da malo pomagam – znati ustvariti novega šefa, ki bo znal določena dela razporediti med nove šefe!🙂

    To idejo sem patentiral, vse pravice so pridržane!🙂

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR


Leave a Reply

