Dobrodošlice

Ta vikend sem doživela kar nekaj prijetnih dobrodošlic. Najprej mi jo je izkazala moja ljuba Peca – enkrat iz Radelj in še enkrat v njeni bližnji okolici:

Peca od še ne čisto blizu

Peca od še ne čisto od blizu

Če je le količkaj vreme, me večkrat takole pričaka. Imam kar slabo vest, ker že leta nisem stala na njenem vrhu 🙄 . To bo potrebno kmalu popraviti 🙂 .

Druga dobrodošlica me je čakala sredi sedaj večinoma golega gozda. Poleti zelena ustvarja bogato senco, sedaj je bukev spustila sonce in z njim toploto na gozdna tla:

bukvica počiva

bukvica počiva

Potka do mojega cilja mi je postlala tudi z nekaj listja, ko je še vse naokoli sneg:

izvir je stopil sneg

izvir je stopil sneg

Skrivnost je v vedno vlažnih tleh – na tem mestu je mokro tudi v sušnem obdobju, tako je izvirček stezico uredil po svoje 🙂 .

Nekdo poseben pa je svoje pričakovanje oznanjal po celem gozdu. Z Malo Mišjo sva že od daleč slišali jokajoče klice ljubih živalic, s katerimi se že predolgo nisva videli. So vzele pot pod noge in nama prišle nasproti:

glasna dobrodošlica

glasna dobrodošlica

Tokrat so preglasile in premagale celo dedija in bico 😀 .

Posted in narava. Značke: , , . 2 Comments »

2 Responses to “Dobrodošlice”

  1. Štefan Says:

    To je pa ja tista bukev, ki jo vsak od nas poboža in zaželi srečo vsem ki gredo mimo! Naj še dogo stoji ob poti.

  2. emetadindon Says:

    😀 Prav tista je. Srečno pot!


Oddajte komentar

