Ubogi Večerovi blogerji

Sedaj se že cel februar različni avtorji pritožujejo, da ne morejo objavljati, ne morejo odpirati prispevkov, dajati komentarjev, ne najdejo svojih zadnjih prispevkov na vstopni strani in še bi se kaj našlo. Vsi, ki ste kdaj imeli blog pri Večeru, ali pa katerega od tamkajšnjih blogerjev prebirate, ste verjetno opazili, da imajo neprestano težave. Stvar je zbudila pozornost, ko nekaj dni🙄 nisem mogla dostopati do nekaterih meni ljubih avtorjev.

In razmišljam, zakaj je pri Večeru taka gneča. Najbrž k temu dosti prispeva dejstvo, da je časopis bran in poznan. Drugi razlog bi lahko bil jezik. Sem malo pregledala možnosti za samo slovensko govoreče pisce. Prvo opcijo smo spoznali. Druga je recimo 24 ur pod rubriko frendi in flirt. Ups, to je predvsem za mladce, rosno mlade. Za zabavo. Dnevnik recimo nima bloga, ga pa ima Delo, a vsi izgledajo enako in za komentiranje se moraš obvezno prijaviti. RTV ima kar nekaj več možnosti😉 glede oblike, za komentiranje je tudi obvezna prijava. In seveda siol. Na naštetih ne vem za težave… Ve kdo drug?

Sem pa v druščini na wordpressu čisto srečna🙂 .

3 Responses to “Ubogi Večerovi blogerji”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Hvala za lep povzetek.😉

  2. jackie4grace Says:

    jaz sem z večera pobegnila, pa tudi wordpressa ne morem ravno hvalit …

  3. emetadindon Says:

    Jackie, bodi prijazna in malo bolj podrobno pokomentiraj, kaj ti še manjka ali te moti tu na WordPressu – za novince kot sem jaz🙂 .

    Zase sicer vem, da bi možnost slovenščine na vsakem koraku (in gumbku) prišla prav kar nekaj mojim bralcem.

    Kaj pa pravite ostali?


Leave a Reply

