Norice so me spreobrnile

Po prekmurskih ravnicah se bela barva snega menja z belino zvončkov. Zavidljivo jih opazujem skozi okno avtomobila. Zavidam jim, kako znajo uživati v teh nežnih sončnih žarkih. Mene še vedno zebe, oni pa si igrajo svojo pomladno pesmico. Zato mi je radovednost ukradla nekaj mojega časa in me odpeljala po robu gozda, kjer bi se že lahko kaj dogajalo.

Ob poti sem opazovala sonce, kako se prebija do golih vej in z listnato odejo pokritih gozdnih tal. Oči so mi bezljale kvišku, iskale so nevidne šume pravkar odletelih ptic. Nato so odbrzele proti tlom v iskanju zelenja ali beline. Še nič. Zagledala sem svežo luknjo v deblu. Ptički so imeli kaj zobati. Morda me je zato tista sinička tako vztrajno nadirala 😉 . Sem jo hitro poslikala:

še kakšno leto, pa bo padlo

še kakšno leto, pa bo padlo

Trenutek po tem sem se znašla ob nekih drobnih zelenih šopkih:

skrivajo se

skrivajo se

Ozrla sem se pred sebe – polno jih je. Pogledam levo, desno, vse polno, pogledam nazaj – polno jih je. Za vsakim kupčkom listja je bil šopek močnih zelenih listkov. Sem pogledala še bolje in našla tole:

zvedavo dvignjene glavice

zvedavo dvignjene glavice

Za sliko sem se skoraj vlegla v tla, nato pa sem ugotovila, da bom tako pomendrala celo vrsto malih nadebudnežev. In kako naj sedaj pridem naprej? Ali nazaj? Kam? Vsepovsod okoli mene so iz tal kukale majhne radovedne glavice. So preverjale, če je še sneg 😀 .

V želji, da se jih ognem in jih pustim rasti, zacveteti (in jim takrat pokažem svoj pravi obraz in velike oči Male Miši 😉 ), so me spreobrnile neštetokrat v drugo smer. Ob iskanju varne stopinje sem si skoraj zavozljala noge 🙂 .

Ko sem tako pijano prilezla vrh hriba, sem ugotovila, da bo treba še priti s fotoaparatom na to mesto. Takrat bo na spodnji sliki zopet belo ozadje, a ne od snega 🙂 :

sneg v ozadju

sneg v ozadju

2 komentarja to “Norice so me spreobrnile”

  1. Štefan Says:

    Tisto luknjico v deblu je naredila črna žolna.


Oddajte komentar

