Šestka

Easy Riderka mi je naložila malo dela. Predvsem s tuhtanjem, koga naj pa jaz v vodo namočim 😉 . Tudi sem že malo pozabila, kako nekoga spretno potunkaš. Ponavadi so bolj drugi mene tunkali. Logična posledica tega je, da sedaj relativno hitro plavam, tečem (Moj temu ne bi rekel hoja) in podobne zadeve 🙂 . Delo sem imela tudi s slikami. Ali naj štejem mape, kot si jih zložim v Picasi, ali raje po strogem redu? Ali naj štejem samo glavne mape ali tudi podmape? Morda samo podmape, ker v glavnih mapah so samo podmape, slik ni 🙂 .

Situacijo je razrešila mlada nadebudna smučarka, ki je definitivno doma morala še enkrat preizkusiti vsaj del svoje prve smučarske opreme:

Mami, sem vredu?

Mami, sem vredu?

Naslednji za razreševanje zgornjih dilem ste:

  • Pomlad, ker me je prvič ona potunkala;
  • Osmi, ker ima izobraženo mačko;
  • Koroški bajtlar, dokler še ima svojo bajto, lahko pa tudi iz novega domeka, za katerega boste izvedeli pravočasno 🙂 ;
  • Korošec, ki ima zajetno zbirko materiala;
  • Mežičar, pri katerem izvem vse novice domačega kraja;
  • Napo, ki je moje gore list in nam daje fenomenalne kuharske nasvete.

Če se radi igrate, se igrajte, če ste še že igrali z nami, ste rešeni, če pa se nočete igrati, me pa lahko mirno kam pošljete 😉 . Jaz bom pa kontrolo na vaših blogih definitivno redno in strogo izvajala še naprej 😛 .

Navodilo: kaj se dogaja na šesti sliki v šesti mapi s slikami? Določiš 6 srečnežev, ki bodo opravili isto nalogo, in jih o tem obvestiš na njihovem blogu. Zdaj pa veselo na delo!

5 komentarjev to “Šestka”

  1. Moj od emetedindon Says:

    Res je. Za tiste, ki ne veste: z Emeto lahko greva skupaj na sprehod in na tek. To pomeni, da gre ona na sprehod, jaz pa teči. In to lahko počneva skupaj, ker je najina hitrost enaka. No, skoraj enaka. Malce pretiravam. 😉

    Nič pa ne pretiravam z nasledno enačbo:
    lagoden sprehod za Emeto = trčećim korakom za mene

    Pa zdaj poskusite ugotoviti tole: če grem jaz na lagoden sprehod, kako potem temu reče Emeta?

  2. 0smi Says:

    moja šesta slika v šesti mapi (ali kako že) vsekakor ni za objavo:)

  3. easyriderka Says:

    Pridna 😀


Oddajte komentar

