Materinska proslava iz zakulisja

Izdala bom samo nekaj podrobnosti, ne vseh. Vseh niti ne vem 🙂 . Poznam le tiste podrobnosti, pri katerih sem imela prste vmes. A še teh ne izdam vseh. Dve vam povem.

Prva je žalostna, skoraj katastrofalana. Vsaj na prvi posluh je bilo tako slišati. Ženski pevski zbor je zadnjo pesem trikrat začenjal. Me smo to pesem pele brez akustične vaje v spremljavi klavirja. Ženske nismo dobro slišale intonacije, ki je bila dana na klavirju. Klavir je bil ozvočen, a ozvočenje se na odru ni kaj prida slišalo. Tako smo potem celo pesem pele v spremljavi klavirja, ne da bi ga slišale. Edino, na kar smo se lahko zanesle, je bil naš pevovodja, ki je moral tako zelo mahati, da smo se skoraj prehladile. Vsaj enkrat 😉 smo ga gledale, kako dirigira!

In je zaleglo. Ostale ženske še tega sicer ne vejo, jaz pa vem, ker sem slišala posnetek. Posnetek sem sicer gledala, a sem ga raje poslušala. Vizuelni del je posebno umetniško delo in ni za objavo, taka mojstrica pa nisem, da bi samo zvok izluščila in predvajala v dokaz.  So v dvorani lahko slišali, in če ima kdo drugačno mnenje, ga lahko mirno pove.

Še ena podrobnost iz zakulisja se mi podi po glavi že 3 dni. Otroški pevski zbor je pel tako lepe pesmice… Najlepše! In najlepše je pela Mala Miš. Kaj pela, imela je solo recital med dvema kiticama, za katerega sploh nisem vedela. Je tako lepo odrecitirala, da sem se na tribuni razjokala na drobne koščke od ganjenosti.

Leave a Reply

