Ponovno računam…

Računam iz leta v leto. Koliko je 2009 manj tisočdevetsto… Če malo preplonkam od tu, jih znese 106. Zdaj upam, da mi teta Roza (mislim da se piše Skle Roza) ne bo spet nagajala. Za naslednje leto nimam pojma, če bom imela kako dobro sosedo, od katere se da kaj prepisati.

Vendar ta dan, ko jih bom naštela 106, ni danes in ni jutri. Je naslednjo sredo. Razglašam danes, da mi bo vsaj kdo verjel. Da ne bo to tako, kot je bilo 106 let nazaj. Takrat je moj ata bil na orožnih vajah, mama je pod nujno morala zamenjati udobni domek za posteljo in muke v Slovenj Gradcu. En pamž je hotel na svet. In ko je že privekal, se spodobi obvestiti očeta. Na orožnih vajah in na ravno tak dan! Kdo bi le verjel selu? Komandir je bil prepričan, da bi tovariš rad imel malo počitka.

Takšno zgago sem delala že takoj po rojstvu.

Čestitk ne sprejemam prej, kot v četrtek. Sploh pa se me pazite, če bi se kdo v sredo oglasil – ne verjamem nič!

2 Responses to “Ponovno računam…”

  1. Štefan Says:

    Meni je senijorroza naročila – vse najboljše, najlepše, naj te prvoaprilski smeh na debelo zasuje!

    http://www.vecer.com/blog/KOROSKIBAJTLAR


Oddajte komentar

