Nepovabljeni gostje

Zvečer sem našla enega. Mu lepo prijazno razložim, da tu nima kaj iskati. Zjutraj najdem še tri. In še dva. In od kod se jemljejo?

Po hitrem premisleku se spomnim, da sem jih večkrat našla tudi lani. Sem si razbijala glavo ob razmišljanju, kako so prišli sem, na mizo. Saj je vse čisto. Celotno stanovanje res ni “u nulo popucano”, a miza pa je “u nulo”. Sem se ozirala po strehi, po mansardi, po sosednji delovni mizi, po tleh (eh, tu ni treba, tako daleč niso prišli) – nič! Razen…

… razen mačic. To je bilo edino na mizi. Pod mačicami je bilo kar nekaj čez noč izpadlega cvetnega prahu, zraven pa so se kotalile male kremno bele zverinice vrečaste oblike. Pravzaprav so se bolj zvijale pri poskusu, da bi prišle na neko pametno mesto, kjer bi se dalo kaj pojesti, si mislim.

3 sem ujela na sliko

3 sem ujela na sliko

Meni pa niso bile te živalice nič všeč in sem jim poiskala novo prebivališče. To mizo rabim jaz zjutraj za moj zajtrk, ki ne vključuje nič tako zelo živega!

Tudi mačicam sem določila novo lokacijo. Super bi bilo, če bi z njimi lahko nahranila Max-a, a je malo predaleč stran. Dragi očka, hvala za mačice,  lepe so bile. In ne sekiraj se, če si mi prinesel tudi nepovabljene goste, saj vem, da nisi zanalašč.

Posted in bljak, narava. Značke: , , . 3 komentarji »

3 komentarji to “Nepovabljeni gostje”

  1. Štefan Says:

    Buštrge sakramenske! Gggrrhhhrhh!

  2. Štefan Says:

    Verjetno so bili bavci in so ti prišli kaj povedat! 🙂 🙂


Oddajte komentar

